Bergenbier are o nouă imagine și o nouă campanie de comunicare

Bergenbier are o nouă imagine, mai modernă și adaptată trendurilor curente de design. Pe lângă un spot TV, care rulează deja pe principalele stații și o campanie online originală, noua imagine Bergenbier va fi lansată oficial de Viorel Dragu (Vio), stand-up comedian.

Noua identitate vizuală a fost dezvoltată în România de echipa Bergenbier împreună cu una dintre cele mai cunoscute agenții britanice de branding, cu reputație recunoscută în domeniu, Taxi Studio. Campania de comunicare locală a fost rezultatul colaborării cu agențiile Cohn & Jansen și The Public Advisors.

Noua imagine Bergenbier glorifică simbolul muntelui, cel care a inspirat gustul răcoritor al berii.
“2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoție și consecvență. Noul Bergenbier înseamnă aceeași bere de calitate, alături de noi oportunități. Avem o imagine nouă, iar singurul lucru care a rămas la fel este calitatea berii Bergenbier, reconfirmată cu experții și consumatorii.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.

În dezvoltarea noii imagini s-a pornit de la înțelegerea dorințelor și nevoilor consumatorilor, printr-o sondare atentă a opiniei iubitorilor de bere, cu sprijinul partenerilor specializați în cercetarea pieței. Consumatorul de Bergenbier este un om cu răspunderi, care jonglează cu roluri multiple, încercând să facă față tuturor responsabilităților.

Berea Bergenbier este fabricată în România din anul 1995 și deține unul dintre cele mai longevive și mai populare sloganuri din istoria publicității din România “PRIETENII STIU DE CE!”. Cu o notorietate de peste 95% în rândul consumatorilor, Bergenbier este recunoscută pentru susținerea pe care a oferit-o de-a lungul timpului iubitorilor fotbalului si pentru acțiunile de respnsabilitate socială din ultimii trei ani, ca parte din platforma de CSR “Răcorim România”, prin care au fost plantați peste 150.000.

Bergenbier este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 650 de angajaţi.

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen Lager și Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, Bergenbier S.A. importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, cea mai iubită bere mexicană – Corona și berea albă nefiltrată Frazinskaner. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați bergenbiersa.ro sau pagina noastră de Facebook.

Bergenbier face parte din grupul Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume.

Articolul precedentRețeaua LaDoiPași a ajuns la peste 1.470 de magazine și confirmă obiectivul de 2.000 de unități până în 2023
Articolul următorLidl introduce în oferta săptămânală de produse in-and-out, articole de uz casnic din plastic reciclat
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.