Lagardère Travel Retail, investiție de 300 de mii de euro în dezvoltarea rețelei So!Coffee

Lagardère Travel Retail, compania care activează în domeniul retailului ce se adresat călătorilor, anunță extinderea rețelei So!Coffee cu încă 5 cafenele. Lanțul cuprinde în prezent 12 cafenele, situate în aeroporturi, gări, centre și galerii comerciale din zona București-Ilfov, Cluj, Timișoara, Sibiu. Dintre acestea, cele 5 deschise în prima parte a acestui an în spațiile clasice din rețelele de retail modern (mall-uri și galerii comerciale) fac parte dintr-un efort de testare a acestui nou mediu de business. Formatele sunt diferite pentru a fi potrivite pentru mai multe tipuri de consumatori cu o plajă cât mai largă de comportamente: de la clientul on-the-go, până la cel care se oprește în locație pentru o întâlnire sau o pauză relaxantă, un moment de respiro.

Astfel, în DN1 Value Center clienții se pot bucura de o cafenea extinsă, cu o zonă primitoare de mese la interior, la care se adaugă o terasă. În centrul comercial Timișoara Shopping City, So!Coffee este prezent cu primul format tip insulă, iar în Auchan Drumul Taberei spațiul se prezintă sub forma unei execuții compacte, în tiparul on-the-go. Tot în format compact este și locația din AFI Palace Cotroceni, care este prima cafenea exterioară complementată de o terasă. În Collosseum Mall, cel mai nou spațiu de retail deschis în București, cafeneaua are cea mai generoasă zonă de mese, însoțită de terasa exterioară.

”Pentru noile locații avem o investiție globală de peste 300.000 Euro care asigură un standard înalt de design și implementare pentru a adresa nevoile diferite de consum ale oaspeților noștri. Prin extinderea formatului, SO!COFFEE a creat aproximativ 50 de noi locuri de muncă la nivelul rețelei de antreprenori și va genera o cifră de afaceri anuală de peste 13,5 milioane lei – proiecția noastră pentru 2022. Anul acesta este unul de testare și adaptare a conceptului pentru acest mediu, urmând să evaluăm potențialul de extindere în funcție de rezultatele pe care le obținem în toate aceste locații, ținând cont de obiceiurile de consum, dar și de sortimentație, care este ajustată permanent, în funcție de preferintele clienților noștri” declară Costin Neacșu – COO Foodservice BL.

Articolul precedentBăneasa susține cea de-a treia ediție a competiției de hochei pe gheață Cupa Primăverii
Articolul următorJulius Meinl anunță schimbări în echipa de top management
Didona Goanță
Didona Goanță este absolventă a Facultății de Filosofie și Științe Social Politice, Iași. Are o experiență de peste 10 ani în domeniul comunicării și al marketingului, lucrând pentru branduri și proiecte din sfera culturală, administrație publică centrală sau ecologie-mediu. În ultimii 5 ani a colaborat cu mediul de business, din România, oferind consultanță și companiilor din zona de retailer și horeca pentru a-și dezvolta politici sustenabile de business.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.