Lactalis a finalizat procesul de rebranding pentru telemeaua LaDORNA

PRÉSIDENT ajunge la finalul procesului de rebranding al branzei telemea odata cu lansarea in noul ambalaj a gamei care include trei sortimente – branza telemea de vaca, de oaie si de capra. Prin largirea familiei PRÉSIDENT cu cele trei sortimente de branza telemea, produse integral din lapte provenit din fermele romanesti, Lactalis isi consolideaza portofoliul.

De la mijlocul lunii august, avem un nou ambalaj pentru cele trei sortimente, cu un nou design si functionalitatea easy opening. Cu aceasta ocazie lansam si campania de comunicare “Merci LaDORNA, Salut PRÉSIDENT!”, prin care venim in intampinarea iubitorilor de branza telemeadornici sa exploreze gusturi noi alaturi de cei dragi. Îi invitam sa fie inspirati si sa descopere noile noastre retete care pun in valoare gustul branzei telemea PRÉSIDENT”, a declarat Monica Radulescu, Marketing Director.

Potrivit reprezentantilor companiei, retetele celor trei sortimente au fost imbunatatite in urma unui studiu la consumator care s-a derulat inainte de preluarea de catre PRÉSIDENT. În cadrul campaniei, acestia vor descoperi noi combinatii surprinzatoare precum: *gustari din telemea cu fructe uscate, migdale si crackers, *crostini cu telemea, piersici sau capsuni si busuioc, *frigarui cu telemea, castraveti si masline, *salata cu telemea, rucola, mure si ananas, *tartine cu telemea, para si prosciutto, *frigarui cu telemea si fructe.

Articolul precedentVascar deschide primul magazin „Moldova in Bucate”, la Bacau
Articolul următorPenny implementeaza in Cehia un nou concept, pentru a face fata discounterului Lidl
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.