La mai bine de doi ani de la anuntarea proiectului, Profi lanseaza noul concept de magazin LOCO

0
262

In ianuarie 2013, Profi anunta pentru prima oara ca va lansa in Romania un concept de magazin destinat mediului rural, sub brandul LOCO. Timp de mai bine de doi ani compania nu a mai comunicat nimic pe aceasta tema, presa locala scriind in 2014 ca Profi a renuntat la ideea de a mai patrunde in mediul rural cu conceptul lor Loco.

Week-endul trecut (8 august 2015), compania a deschis sub brandul LOCO nu mai putin de 11 magazine sub acets brand. “Studiem de mai multa vreme posibilitatea de a duce adanc in teritoriu bogata noastra oferta de produse de calitate la preturi bune si, iata, a sosit momentul cand trecem la fapte,” a declarat Daniel Cirstea, directorul general al PROFI Rom Food. “Am testat indelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale MINI si acum stim cum se prezinta formatul cel mai potrivit de comert civilizat care sa contribuie la imbunatatirea vietii localnicilor. Am denumit acest format LOCO.”
Cele 11 magazine afla la Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matca (Galati), Odobesti (Vrancea), Balan (Harghita), Tinca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mures), Lovrin (Timis), Gataia (Timis) si Anina (Caras Severin). Lor li se vor adauga multe altele odata cu extinderea retelei PROFI care urmeaza sa ajunga la 500 de unitati la sfarsitul lui 2016 si sa creasca in continuare intr-un ritm de cel putin 100 de magazine pe an.

Noutatea adusa de aceste magazine consta in adaptarea sortimentatiei la nevoile locuitorilor zonei in care functioneaza. Cele aproximativ 2500 de produse puse in vanzare aici difera fata de cele din magazinele Standard si CITY, oferta LOCO cuprinzand o serie de unelte si scule, butoaie, articole de gradina (furtun, galeata, sfoara), textile, menaj si sticlarie, in timp ce varietatea produselor din gama celor pe care in mod normal localnicii si le produc oricum in propriile gospodarii, cum ar fi lactatele, branzeturile, legumele si fructele, este mai restransa. Din sortimentatia magazinelor LOCO fac parte si produse marca proprie, precum si diverse articole achizitionate din tara sau importate doar de PROFI, cu un raport bun calitate-pret.
LOCO reprezinta o sansa si pentru micii producatori de legume si fructe care vor veni sa vanda aici unele dintre roadele lor foarte proaspete, gen patrunjel, verdeata, ridichi si altele. De altfel, PROFI incurajeaza producatorii romani in general si de aceea peste 80% din ce se vinde prin aceasta retea provine de la furnizori din Romania.
Persoanelor de peste 60 de ani care decid sa isi faca gratuit un card de fidelitate PROFI li se ofera in fiecare miercuri cate un alt produs cu o reducere de pret substantiala, in timp ce in fiecare zi de marti, in cadrul promotiei “Card oferta”, detinatorii de card PROFI, indiferent de varsta, se pot bucura de anumite produse care, numai lor, le sunt vandute cu un pret mult mai mic.
Ca de altfel in intreaga retea, la LOCO se regasesc si 10 produse cu adaos comercial zero, produse de baza, cum ar fi faina, ulei, oua, si altele. PROFI le pune in vanzare la pret de achizitie, oferindu-le ca pe o contributie sociala pentru comunitatile in care activeaza.
Prin cele 324 de magazine care functioneaza in 154 de localitati rurale si urbane din toate judetele tarii si municipiul Bucuresti, PROFI este actualmente reteaua cu cea mai mare extindere din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here