Kaufland organizeaza primul sau „Targ de bunatati romanesti”

Retailerul german Kaufland organizeaza in perioada 3 – 5 iunie a.c. primul sau „Targ de bunatati romanesti”, in parcarea magazinului sau din str. Barbu Vacarescu (nr. 120 – 144, sector 2). Targul va fi deschis in intervalul orar 10.00 – 20.00 si va cuprinde sute de produse 100% romanesti, de la preparate culinare traditionale, bauturi sau obiecte de artizanat, pana la imbracaminte sau produse cosmetice.
Produsele provin de la peste 50 de producatori romani, fermieri, artizani si fauritori de produse cu specific romanesc unicat.
Vizitatorii vor putea gasi:
– Lactate proaspete;
– Paine proaspata;
– Carne si preparate traditionale (carnati, peste, specialitati);
– Conserve naturale, gemuri, sosuri, zacusca, miere si produse apicole;
– Legume si fructe, sucuri de fructe proaspete;
– Dulciuri de casa, preparate dupa traditiile romanesti (cozonac, prajituri);
– Palinca, tuica si vin romanesc;
– Bere facuta in Romania, bere artizanala si cidru romanesc;
– Articole vestimentare: ii, tesaturi traditionale;
– Flori si aranjamente florale;
– Obiecte si accesorii hand-made;
– Ceramica, decoratiuni din lemn, lut sau piele;
– Produse de ingrijire a corpului.

“Ca retailer, ne bucuram sa putem sprijini producatorii autohtoni lansand aceasta serie de targuri. Producatorii si fermierii locali au nevoie de sprijin inclusiv din partea retailerilor astfel incat produsele lor sa fie si mai aproape de romani. Prin targuri le oferim producatorilor autohtoni un spatiu de vanzare gratuit si ii sprijinim cu detalii logistice. Insa targurile sunt doar o parte din angajamentul pe care ni l-am luat pentru a sustine producatorii romani. Suntem printre putinii retaileri cu peste 50% din sortiment produs in Romania. De asemenea, derulam proiectul Cooperativa „Tara Mea”, cu Federatia Agrostar si Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, prin care ajutam micii producatori sa aiba piete de desfacere”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland Romania.

Articolul precedentPanovia vizeaza o crestere de 15% a cifrei de afaceri
Articolul următorTrei premii internationale pentru Ampro la American Design Awards
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.