Trei premii internationale pentru Ampro la American Design Awards

Ampro Design, cea mai premiata agentie de brand si packaging design la nivel international, isi completeaza lista premiilor cu inca trei titluri obtinute la
Graphic Design USA, astfel ajungand la un numar de 40 de premii internationale. “Obiectivul pentru 2016 este de 6 premii internationale. Cu aceste 3 premii la American Design Awards am realizat practic jumatate din obiectiv”, declara Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro Design
Proiectele premiate sunt inscrise astfel:
– La categoria ”Store logos – identity branding“: Logo­‐ul Non food outlet, creat pentru Rewe Romania
– La categoria “Wine, Beer and Liquor“ – sticla de sampanie inspirata din aviatie, Ampro Uplifting Champagne, folosita pentru auto­‐promovarea agentiei
– La categoria Food&beverage, proiectul de redesign al ambalajelor “Nutline” dobandeste recunoasterea internationala.
Pentru a treia oara la American Design Awards, Ampro isi dovedeste expertiza incontestabila in design strategic de talie internationala.
“Este din ce in ce mai greu sa castigi premii in aceasta breasla, in contextul in care numarul de brand-‐uri din piata creste exponential de la an la an, la fel si
ideile originale, lasand din ce in ce mai putin culoar pentru lucrari remarcabile”, afirma Mihaela Dumitrescu, Client Service Director Ampro.
Confirmarea oficiala a premiilor, precum si livrarea certificatelor pentru fiecare proiect castigator, a avut loc pe 15.04.2016.
Jurizarea tuturor participantilor s‐a desfasurat in Manhattan, NYC, elemnetul cheie cautat de catre jurati a constat in calitatea designului de a stabili o legatura
emotionala intre consumator si produsul in cauza.
In total, au fost 190 de agentii castigatoare din America de Nord, Canada si Regatul Unit, Ampro fiind singura agentie din Romania care a reusit sa obtina titlul oferit de juriul GDUSA.
Alaturi de Ampro Design Consultants au fost premiate 50 de lucrari la sectiunea “Wine, Beer and Liquor“, 100 de propuneri de packaging design pentru “Food & Beverages “si doar 16 titluri acordate secțiunii ”Store logos – identity branding“.
Graphic Design USA are o istorie de peste 50 de ani, iar principalul scop al competitieieste de a deveni sursa centrala de
informatii pentruafacerile dezvoltate de profesionistii in Graphic Design, Inhouse Design, Web Design, Package Design, Healthcare Design si Digital Design.

Articolul precedentKaufland organizeaza primul sau „Targ de bunatati romanesti”
Articolul următorDiscounterul Lidl intra pe piata de turism, lansand serviciul Lidl Tour
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.