Panovia vizeaza o crestere de 15% a cifrei de afaceri

0
250

Compania Panovia, producator si distribuitor de patiserie si panificatie congelata, a finalizat anul acesta o investitie in valoare de 1,4 milioane de euro, prin accesarea unor fonduri UE, intr-o linie automata care creste capacitatea de productie, asigurand in acelasi timp un control strict al calitatii. In cei 10 ani de prezenta pe piata, compania a investit peste 3 milioane de euro in eficientizarea productiei. In 2014, cifra de afaceri s-a ridicat la peste 4,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar estimarile pentru anul 2015 vizeaza o crestere de 15%.
„Panovia sustine patiseria cu o puternica amprenta locala. Directia pe care ne-am propus-o inca de la bun inceput, a fost sa cream si sa promovam produse care raspund gusturilor preferate ale consumatorilor romani. De altfel, am marcat aniversarea de 10 ani si printr-un nou slogan “Patiserie gustata de romani”, tocmai pentru a incuraja consumul produselor fabricate in Romania. Panovia foloseste ingrediente furnizate de producatori romani, concepe constant noi produse si utilizeaza cele mai noi tehnologii europene in imbunatatirea produselor”, a declarat Sabin Martoiu, director general Panovia.
Portofoliul de produse este grupat in functie de segmentul de piata si de distribuitori: pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri – marca Morarita; strudel si minipateuri – marca Ema, iar pentru HORECA: patiserie, viennoiserie si brutarie (baghete, chifle) – marca Panovia Profesional.