Panovia vizeaza o crestere de 15% a cifrei de afaceri

Compania Panovia, producator si distribuitor de patiserie si panificatie congelata, a finalizat anul acesta o investitie in valoare de 1,4 milioane de euro, prin accesarea unor fonduri UE, intr-o linie automata care creste capacitatea de productie, asigurand in acelasi timp un control strict al calitatii. In cei 10 ani de prezenta pe piata, compania a investit peste 3 milioane de euro in eficientizarea productiei. In 2014, cifra de afaceri s-a ridicat la peste 4,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar estimarile pentru anul 2015 vizeaza o crestere de 15%.
„Panovia sustine patiseria cu o puternica amprenta locala. Directia pe care ne-am propus-o inca de la bun inceput, a fost sa cream si sa promovam produse care raspund gusturilor preferate ale consumatorilor romani. De altfel, am marcat aniversarea de 10 ani si printr-un nou slogan “Patiserie gustata de romani”, tocmai pentru a incuraja consumul produselor fabricate in Romania. Panovia foloseste ingrediente furnizate de producatori romani, concepe constant noi produse si utilizeaza cele mai noi tehnologii europene in imbunatatirea produselor”, a declarat Sabin Martoiu, director general Panovia.
Portofoliul de produse este grupat in functie de segmentul de piata si de distribuitori: pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri – marca Morarita; strudel si minipateuri – marca Ema, iar pentru HORECA: patiserie, viennoiserie si brutarie (baghete, chifle) – marca Panovia Profesional.

Articolul precedentAuchan ajunge la aproape un miliard de euro cifra de afaceri si trece pe profit
Articolul următorKaufland organizeaza primul sau „Targ de bunatati romanesti”
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.