Julien Zidaru, in echipa de conducere a EXACT Cercetare si Consultanta

Julien Zidaru s-a alaturat echipei Exact Cercetare si Consultanta, in calitate de Managing Partner, incepand cu luna martie a.c. Alaturi de Lacramioara Loghin – Managing Director, el va coordona dezvoltarea diviziilor de cercetare cantitativa, calitativa si field ale companiei, atributiile sale vizand, de asemenea, zona de business development.
“Dupa ani buni de cariera in companii multinationale, am simtit ca trebuie sa fac pasul catre un proiect mai antreprenorial si, astfel, m-am alaturat echipei Exact Cercetare si Consultanta. Consider ca este un moment bun de crestere in piata pentru o astfel de organizatie si simt ca suntem pregatiti pentru asta. Am gasit in EXACT o echipa frumoasa, competenta si suficient de flexibila, impreuna cu care sa consolidam conturile pentru care deja lucram, dar si sa construim parteneriate noi, bazate pe incredere si pe un suport real si corect pe care-l putem oferi clientilor nostri, pentru fundamentarea deciziilor lor de business”, a declarat Julien Zidaru.

In ultimii 8 ani, Julien a facut parte din conducerea GfK Romania, mai intai ca Services Research Director (2008-2014), pentru ca, ulterior, sa ocupe pozitia de Business Development Director. Cu o experienta de peste 10 ani in research management, inceputul carierei in acest domeniu a fost marcat in cadrul companiei MillwardBrown, unde el a ocupat pozitia de Client Service & Marketing Director.
Celor 10 ani de experienta in management & marketing research, li se adauga si alti 7 petrecuti anterior la Orange Romania, intre 1998-2005, unde responsabilitatile sale au acoperit arii precum Client Service Management, Operations Management, Project Management etc.

Articolul precedentProfi a imprumutat peste 170 de milioane de euro, pentru a continua expansiunea
Articolul următorPiata lactatelor bio din Romania va depasi 28 de milioane de lei pana in 2020
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.