Ivaylo Naydenov, Mondelez: „Planurile de dezvoltare in urmatorii cinci ani au la baza tendintele de consum actuale”

Mondelēz International a anuntat ca planurile de dezvoltare a businessului in urmatorii cinci ani vor avea la baza tendintele de consum la nivel global. Potrivit reprezentantilor companiei, cele trei tendinte principale care au influentat planul de dezvoltare al Mondelēz la nivel global:
• Consumatorii sunt din ce in ce mai interesati de sanatate si nutritie, atat pentru ei cat si pentru familiile lor;
• Timpul alocat cumparaturilor si cel pentru a lua masa s-a comprimat datorita orelor mai multe de lucru, ceea ce a dus la o crestere a consumului intre sau in locul meselor;
• Schimbarea distributiei veniturilor – din ce in ce mai multi consumatori cu venituri mici aspira la produsele de marca, in timp ce consumatorii cu un venit mai mare se indreapta spre produsele premium.

„Pentru a raspunde interesului consumatorilor pentru sanatate si nutritie, Mondelez intentioneaza sa devina lider mondial in industria snacks-urilor care se adreseaza acestor nevoi (well-being snacks), astfel incat in anul 2020, 50% din portofoliul companiei sa fie reprezentat de produsele care se potrivesc stilului acestora de viata si care ii ajuta sa-si atinga obiectivele de „well-being” – o crestere de la o treime astazi. Pentru a atinge acest obiectiv, compania va imbunatati lista ingredientelor folosite (ex. eliminarea aromelor si colorantilor artificiali), profilul nutritional al produselor sale si, de asemenea, se va concentra pe inovatie”, a declarat Ivaylo Naydenov, Director general pentru Mondelez Romania, Bulgaria si pietele din Estul Adriaticii.

Cresterea pietei de retail in mediul online, precum si impactul compresiei timpului asupra actiunilor de a manca si cumpara vor reprezenta oportunitati de dezvoltare a e-commerce. Se estimeaza ca pana in 2020, un procent intre 3 si 10% din totalul vanzarilor CPG (Consumer Packaged Goods) va proveni din e-commerce.

„Mondelez doreste sa construiasca si sa dezvolte afacerea cu snacks prin e-commerce si sa devina lider in industrie. Se apreciaza ca e-commerce va deveni una dintre platformele cele mai rapide de dezvoltare din cadrul companiei, inregistrand o crestere, in venit, de la mai putin de 100 de milioane de dolari in momentul de fata la 1 miliard de dolari in 2020. Compania va optimiza platformele existente de e-commerce prin convertirea fiecarei conexiuni cu consumatorul intr-o oportunitate de cumparare, precum si prin construirea portofoliului de generatie urmatoare pentru a beneficia de aceste oportunitati de crestere. Pentru a raspunde celei de a treia tendinte referitoare la distributia diferita a venitului, compania isi mareste portofoliul pentru a veni in intampinarea atat a consumatorului aspirant (cu venit mai mic) cat si a celui cu venit mai mare. Astfel, compania mareste penetrarea categoriei si un numar suplimentar de consumatori se indreapta catre marcile si categoriile sale”, precizeaza oficialii companiei.

Marcile din portofoliul companiei Mondelēz International comercializate in Romania sunt: Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, OREO , Tuc, Belvita.

Articolul precedentKaufland ar putea deschide primele magazine in Moldova, in 2017. Pana atunci, incearca sa scoata „castanele” din foc cu mana furnizorilor
Articolul următorAfacerile grupului Hornbach au crescut cu 4% in primul semestru al anului
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.