iSense Solutions: Romanii gatesc acasa cel putin saptamanal

„Mai mult de jumatate dintre consumatori (53%) considera ca mesele in oras sunt nesanatoase (53%), 40% dintre angajati sustin ca mananca nesanatos la serviciu, in timp ce 34% dintre romani asociaza alimentatia nesanatoasa cu perioada de concediu. Drept urmare, romanii gatesc acasa cel putin saptamanal (96%), doar 15% mananca in restaurante (excluzându-le pe cele fast-food) sau cumpara mancare gatita din hipermarket/supermarket, iar 13% mananca la restaurante de tip fast-food”, subliniaza un studiul realizat de compania iSense Solutions special pentru Grupul Lowe, online pe un esantion de 1.011 respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro, si prin intermediul a trei focus group-uri. Datele sunt reprezentative pentru utilizatorii de internet cu varsta de peste 15 ani, din mediul urban din Romania.

Noua din zece romani au luat masuri in ultimele 12 luni pentru a avea un stil de viata mai sanatos, mai arata studiul citat. Opt din zece persoane intervievate asociaza acest lucru cu alimentatia, in vreme ce aproape toti consumatorii romani considera ca acasa este locul in care manancă cel mai sanatos.

Acesta este primul studiu din cadrul initiativei Bold by Lowe Group, o platforma lansată recent de grupul de comunicare Lowe cu scopul de a analiza principalele tendinte din industrii cheie din Romania.
„Platforma noastra – Bold by Lowe Group, isi propune sa se uite la procesul de marketing, la industrii si la romani dintr-o alta perspectiva. Prima industrie pentru care furnizam un serial de insight-uri care ajuta brandurile sa se pozitioneze si sa vanda mai bine este FMCG, probabil cea mai dinamica si competitiva industrie din România”, afirma Hortensia Nastase, Vicepresedinte Creative Services, Grupul Lowe Romania.
Potrivit studiului, pe langa alimentatie (indicata de 83% dintre romani), alti factori asociati cu un stil de viata sanatos sunt miscarea (79%), eliminarea stresului si odihna (60%), precum si consumul de apa (50%). In schimb, principalele bariere pe care romanii le sesizeaza in a avea un stil de viata sanatos sunt lipsa timpului (54%), serviciul (40%) si lipsa banilor (35%), urmate de oboseala (32%) si de stres (29%).
„Pentru a ajuta consumatorul modern sa economiseasca timp, brandurile trebuie sa puna accent pe produse sanatoase ce pot fi consumate in mers, cu ambalaje practice si cu gramaj adecvat. De asemenea, sunt incurajate serviciile care faciliteaza consumul de alimente sanatoase la birou, cum ar fi livrarea directa sau instalarea unor automate cu astfel de produse”, adauga Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Articolul precedentModern Buyer lanseaza ghidul “Importatori si Distribuitori in Retail & Horeca”
Articolul următorProfi Rom Food: 93 de locatii noi si o crestere de 38% a cifrei de afaceri, in 2015
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.