Vanzarile grupului german Metro au scazut usor, cu 1,2%, in anul financial 2014/2015 (incheiat la data de 30 septembrie 2015), fata de anul financiar anterior, ajungand la 59,2 miliarde euro, potrivit datelor preliminare comunicate de retailer. In acelasi timp, vanzarile like-for-like au urcat cu 1,5%.
Divizia de cash& carry a inregistrat in anul financiar 2014/2015 o scadere de 2,7% a vanzarilor, pana la 29,7 miliarde de euro, din cauza efectelor negative ale cursului valutar si a cedarii unor magazine. Conform datelor publicate de retailer, in Europa de Vest, vanzarile like-for-like ale diviziei Cash & Carry au crescut usor, rezultate pozitive fiind inregistrate indeosebi in Franta, Italia si Spania. In Europa de Est, vanzarile like-for-like au urcat in aproape toate tarile.
Pe parcursul anului financiar 2014/2015, divizia Metro Cash & Carry a deschis 22 de magazine, insa a vandut sau inchis 24 de unitati, incheind anul cu un total de 764 magazine.