Cosmetic Plant vizeaza o cifra de afaceri de circa 2 milioane euro pentru 2015

0
239

Producatorul autohton Cosmetic Plant a finalizat investitia in retehnologizarea liniei de productie din fabrica din Cluj-Napoca, investitie care s-a ridicat la circa 700 milioane de lei. Proiectul, cofinantat de Uniunea Europeana, a avut ca obiect achizitionarea a doua utilaje moderne si performante, fabrica fiind acum dotata cu un utilaj de umplut tuburi cu alimentare automata si de un utilaj de umplut pliculete cu creme si lichide.
„Investitia in cele doua utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (cca. 160.000 de euro) si va avea un puternic impact in business-ul companiei in perioada urmatoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creste capacitatea pe acest segment cu 60%, in timp ce utilajul de umplut pliculete ne va ajuta sa ne crestem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Noua investitie vine dupa ce, anul trecut, compania a realizat o alta investitie cofinantata prin fonduri UE, in valoare de 600.000 lei (cca. 135.000 euro) ce a avut, de asemenea, ca scop cresterea capacitatii de productie si retehnologizarea liniei existente.

Cifra de afaceri in crestere cu 20%
In ceea ce priveste rezultatele aferente primelor 9 luni din 2015, compania a raportat o cifra de afaceri de cca. 7,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro), in crestere cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. „Aceasta evolutie a fost determinata de mai multi factori printre care se numara extinderea retelei de distributie, cresterea numarului de lanturi de retail cu care colaboram si, respectiv, marirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializata de catre magazinele partenere. De asemenea, un rol important in obtinerea cresterii cu 20% a business-ului nostru l-a avut bineinteles si modificarile efectuate in gama noastra sortimentala”, a declarat Susana Laszlo.
In ceea ce priveste produsele care au avut cele mai bune cifre de vanzari in primele 9 luni din acest an, reprezentanta companiei a subliniat ca gama anticelulita, extinsa cu 6 noi produse in luna iunie, a raportat cresteri cu 190% mai mari comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, gamele Argan si Q10 + ceai verde au inregistrat cresteri de 28%, respectiv 23%.
„Pe langa face-lift-ul ambalajelor a 18 produse, in aceste trei trimestre am finalizat si dezvoltarea a 8 produse noi: doua creme pe baza de Galbenele BIO si sase produse anticelulita cu retete moderne”, a mai spus Susana Laszlo.
De asemenea, compania va lansa pana la finalul lunii noiembrie inca doua noi game.

Exporturi mai mari cu peste 140%
Primele 9 luni din acest an au insemnat pentru companie si o majorare puternica a exporturilor, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, compania a raportat vanzari in afara tarii mai mari cu cca. 145%.
„In prima parte a anului am inceput sa exportam in tari noi precum Iordania, Portugalia si Republica Moldova, iar in a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relatiilor cu partenerii straini existenti. Astfel, relatia cu Republica Moldova este foarte promitatoare, iar in Ungaria am reusit, prin intermediul reprezentantei deschise anul trecut, sa patrundem in noi lanturi de farmacii”, a subliniat Susana Laszlo.

Estimari 2015
In ceea ce priveste previziunile companiei pentru intregul an 2015, cresterile raportate pana in acest moment au determinat o viziune optimista. Astfel, pentru acest an Cosmetic Plant se asteapta la un business in crestere cu 20% fata de 2014. „Tinand cont de investitiile realizate si de gamele nou lansate, pentru acest an mizam pe atingerea unui business de circa 2 milioane de euro”, a incheiat Susana Laszlo.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here