Metro si Auchan au anuntat ca au intrat intr-o noua etapa a parteneriatului lor de cooperare in domeniul achizitiilor: in urma noului acord, cei doi retaileri vor negocia pentru produsele A brand la nivel local, combinandu-si astfel puterea de cumparare.
Cele doua companii au incheiat un acord de cooperare in domeniul achizitiilor la nivel international in luna noiembrie a anului trecut. Cu toate acestea, pe fondul conditiilor de tranzactionare din ce in ce dure, cei doi retaileri au declarat ca au decis sa extinda aplicarea conditiilor de cooperare in una din tarile-cheie in care activeaza. Metro, care are 93 de magazine cash & carry in Franța, a incredintat centralei locale de achizitii a Auchan gestionarea negocierilor pentru 2016 cu furnizorii mari din aceasta pe anumite categorii reprezentative de produse. Fiecare parte va continua sa fie responsabila independent pentru propriile strategii comerciale si politici de vanzari, cum ar fi construirea si dezvoltarea gamelor de produse, stabilirea preturilor si definirea activitatilor de promovare.
“Lucrand impreuna, dorim sa profitam de complementaritatea retelei noastre in Franta, oferind o mai buna acoperire geografica si cele mai bune concepte, cu scopul de a consolida competitivitatea ambelor grupuri si concurența pe pietele respective, bazandu-se pe punctele forte ale fiecarui brand de magazin”, a declarat Vianney Mulliez, chairman of the Board of Directors of Groupe Auchan.
“Acum ducem parteneriatul nostru de succes la un alt nivel. Credem cu tarie ca acest pas ne va permite sa ne consolidam in continuare activitatea si pozitia in Franta, ceea ce ne va ajuta sa crestem pe aceasta piata”, a spus la randul sau Olaf Koch, CEO of Metro.