“Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”, campania Milka pentru Sarbatori

Mondelez Romania lanseaza, pentru brandul sau Milka, campania “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”, prin care invita consumatorii sa transforme fiecare zi de decembrie intr-o zi magica, in asteptarea Craciunului.

 „Ne dorim ca fiecare zi din aceasta luna, iubitorii de ciocolata sa o dedice celor dragi, oferindu-le cel mai tandru cadou pe care il pot darui, si anume timpul si atentia lor. In luna decembrie exista numeroase ocazii care pot fi petrecute alaturi de cei dragi pentru a le darui tandrete, prietenie, zambete si voie buna: bucuria de a vedea impreuna luminitele decorative din oras, pregatirea ghetutelor si asteptarea lui Mos Nicolae, prepararea bunatatilor culinare, ascultarea colindelor, alegerea cadourilor, impodobirea bradului. Prin campania din acest an, Milka ne reaminteste fiecaruia dintre noi ca putem gasi alaturi de familie, de prieteni si de cei dragi magia Craciunului pe parcursul intregii luni decembrie”, a declarat Adina Ghituica, Jr. Brand Manager Milka SCE, Mondelez Romania.

Cu ocazia sarbatorilor de iarna, Milka a creat pachete promotionale – o combinatie de produse la care se adauga si un cadou: o cutie metalica Milka, in care se pot depozita dulciuri, biscuiti, bomboane sau de ce nu, mesaje cu ganduri tandre pentru cei dragi.

Mesajul campaniei este transmis prin intermediul spotului TV care prezinta povestea unei familii ce decide sa daruiasca unuia dintre copii magia sarbatorii Craciunului, chiar si intr-o zi obisnuita de decembrie. Versiunea completa a spotului poate fi urmarita pe canalul de Youtube Milka Romania, iar in Bucuresti, va rula pe toata perioada lunii, in Piata Unirii, in cadrul unui amplasament special.

In digital, iubitorii de ciocolata sunt invitati sa acceseze website-ul www.cadouritandre.ro, prin care pot darui, in fiecare zi, tandrete si voie buna celor dragi, prin intermediul gesturilor tandre puse la dispozitie de catre Milka.

Portofoliul Milka de sezon cuprinde o gama larga de surprize: indragita figurina Mos Craciun Milka; tableta de ciocolata Milka Sweet Winter 100gr; bomboanele de pom asortate Milka; Milka Snow Bites; Milka Snow Balls; Milka Bomboane Asortate de Ciocolata 144g; Milka Mix figurine 119g; bomboanele Milka Oreo 86g.

In magazine, vor avea loc activari dedicate consumatorilor, prin intermediul caror vor putea castiga, la atingerea unui anumit prag de cumparare al produselor Milka, premii de sezon: hartie de impachetat cadourile, globuri de Craciun Milka, cutii metalice Milka.

De asemenea, in principalele mall – uri din tara, din Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi si Timisoara vor fi amenajate, in luna cadourilor, zone speciale unde Milka invita consumatorii sa impacheteze cadourile celor dragi in hartie de sarbatoare, adaugand si un gand tandru. Prin aceste activitati, Milka isi propune sa impacheteze intreaga luna decembrie in tandrete.

Articolul precedentCinci producatori de lactate au fost amendati cu aproape 2 milioane de euro de catre Consiliu Concurentei
Articolul următorBrico Dépôt intentioneaza sa ajunga la 100% produse vandute din lemn certificat FSC
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.