FoodLine Logistics, o noua divizie de business pentru Caroli Foods Group

Caroli Foods Group se dezvolta cu o noua divizie de business, FoodLine Logistics, care va asigura servicii de distributie atat pentru intern cat si pentru parteneri. Noua divizie a fost creata in iulie 2015 si a functionat initial ca program-pilot, si va incepe sa functioneze autonom.
„Din luna iulie, de cand s-a infiintat FoodLine Logistics, am modificat fluxurile si procesele astfel incat in prezent distribuim in toata tara produse cu un termen de valabilitate scurt, fiind constienti ca logistica in temperatura controlata este o sursa valoroasa pentru un business FMCG. Pentru noi, logistica este un instrument vital de business, iar FoodLine Logistics devine un avantaj competitiv. In acest moment, ne concentram pe consolidarea echipei, a proceselor si a activitatilor cu clientii interni si externi pentru a transforma FoodLine Logistics intr-o companie puternica”, a declarat Leonard Otelea, Manager de Logistica FoodLine.

„Caroli Foods Group a facut investitii importante in serviciile de distributie si logistica pentru a fi la inaltimea asteptarilor partenerilor si colaboratorilor, astfel ca la finele anului 2015 a fost realizat un studiu de satisfactie, conform caruia 85% dintre partenerii intervievati au declarat ca timpul de livrare este foarte important, 87% s-au declarat multumiti de corectitudinea documentelor de livrare, in timp ce 79% au punctat absenta erorilor de livrare”, spun oficialii companiei.

In prezent, FoodLine Logistics dispune de un parc de masini cu peste 150 mijloace de distributie si transport la care se adauga cele 120 de masini ce apartin altor departamente. Zilnic, un flux de 120 de mijloace de transport de toate dimensiunile (tiruri, camioane, dube) functioneaza non-stop, pe perioada unui an fiind estimati parcurgerea a aproximativ 7 milioane de km.

Articolul precedentLagardère Travel Retail continua extinderea, deschizand prima cafenea So! Coffee din Capitala
Articolul următorPolonia: Ministerul de Finante va introduce o noua taxa pentru marii retaileri, ce ar veni in sprijinul operatorilor locali
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.