Farmec Cluj-Napoca: „Pentru 2015, ne propunem mentinerea aceluiasi trend de crestere a vanzarilor ca in ultimii ani”

0
271

Producatorul autohton de cosmetice Farmec a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), in crestere cu peste 10% fata de 2013, cand a inregistrat 138 de milioane de lei.
„Investitii totale in valoare de peste 10 milioane de lei in modernizarea laboratoarelor companiei si retehnologizarea unor linii de productie ne-au ajutat sa ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar si sa eficientizam substantial procesul de fabricatie ”, a spus Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.
Farmec a inaugurat in anul 2014 doua magazine de brand in orasele Salonic si Katerini din Grecia, unde cei care apreciaza cosmeticele Farmec pot regasi o gama variata de produse si pot beneficia de consiliere din partea specialistilor.
La cifra de afaceri in crestere a contribuit si lansarea unor noi game de produse in anul precedent, care valorifica ingrediente active performante: Gerovital Happiness (gama de produse moderne pentru fata si corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gama de produse specializate in estomparea imperfectiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gama exclusiva de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men si ArganPlus (gama de produse pentru par pe baza de ulei nobil de argan).
„Pentru anul 2015, ne propunem mentinerea aceluiasi trend de crestere a vanzarilor ca in ultimii ani, imbogatirea portofoliului de produse cu noi game si extinderea unor linii de produse deja existente”, au declarat reprezentantii companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here