Farmec Cluj-Napoca: „Pentru 2015, ne propunem mentinerea aceluiasi trend de crestere a vanzarilor ca in ultimii ani”

Producatorul autohton de cosmetice Farmec a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), in crestere cu peste 10% fata de 2013, cand a inregistrat 138 de milioane de lei.
„Investitii totale in valoare de peste 10 milioane de lei in modernizarea laboratoarelor companiei si retehnologizarea unor linii de productie ne-au ajutat sa ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar si sa eficientizam substantial procesul de fabricatie ”, a spus Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.
Farmec a inaugurat in anul 2014 doua magazine de brand in orasele Salonic si Katerini din Grecia, unde cei care apreciaza cosmeticele Farmec pot regasi o gama variata de produse si pot beneficia de consiliere din partea specialistilor.
La cifra de afaceri in crestere a contribuit si lansarea unor noi game de produse in anul precedent, care valorifica ingrediente active performante: Gerovital Happiness (gama de produse moderne pentru fata si corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gama de produse specializate in estomparea imperfectiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gama exclusiva de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men si ArganPlus (gama de produse pentru par pe baza de ulei nobil de argan).
„Pentru anul 2015, ne propunem mentinerea aceluiasi trend de crestere a vanzarilor ca in ultimii ani, imbogatirea portofoliului de produse cu noi game si extinderea unor linii de produse deja existente”, au declarat reprezentantii companiei.

Articolul precedentGreen Hills, a cincea retea de retail care participa la evenimentul Retailul Modern in Republica Moldova
Articolul următorCifra de afaceri in crestere cu 11% pentru Wizrom in 2014
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.