Farmaciile DONA incep sa vanda online

Lantul de farmacii DONA a intrat recent in egmentul vanzarilor online, prin lansarea magazinului online www.donaonline.ro. Conform oficialilor companiei, investitia in magazinul online se ridica la circa 40.000 de euro, iar targetul acestui canal il reprezinta persoanele active cu varsta intre 25 si 45 de ani, preocupate de sanatate si preventie, dar si de aspectul lor si conditia fizica, care isi doresc sa isi foloseasca la maximum timpul. Magazinul cuprinde mii de produse, din categorii duse precum: ingrijire pentru mamici si copii, ingrijire personala, frumusete, suplimente alimentare, aparatura medicala s.a. Comenzile pot fi plasate rapid, printr-un proces foarte simplu de completare a datelor de identificare si de livrare. “Nu putem sa evoluam altfel decat urmand indeaproape nevoile clientilor nostri. Asa cum deschidem farmacii in orase care sunt insuficient deservite, acum era momentul sa le raspundem celor care ne-au cerut din ce in ce mai des in ultima perioada un magazin online, cu acces la produse la doar un click distanta. Dupa luarea deciziei de a investi in aceasta nisa, a urmat desenarea proiectului, care a plecat tot de la nevoile clientilor nostri. Clientii nostri se pot bucura de avantajele oferite de cardul de fidelitate DONA si in mediul online”, a declarat Radu Dumitrescu, Director de Marketing Farmaciile DONA. Initiativa de lansare pe segmentul de vanzari online va fi dezvoltata in paralel cu planurile de extindere a retelei de farmacii in toata tara. DONA detine in prezent peste 260 de farmacii, iar pana la finalul anului 2016, compania vizeaza atingerea unui numar de 300 de unitati.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.