e-Shopeur, o solutie pentru optimizarea pregatirii comenzilor on-line in depozit lansata de FM Logistic si Balea

FM Logistic impreuna cu partenerul sau Balea, specialist in solutii logistice, au dezvoltat si au lansat o solutie inovatoare dedicata optimizarii si scurtarii timpului de pregatire al comenzilor on-line in depozit numita e-Shopeur. E-Shopeur este un carucior conceput pentru a facilita pregatirea comenzilor on-line. Aceasta este rapida si reactiva, avand o functie cu triplu-control: scaner/senzor manual/sistem de cantarire. Permite pregatirea simultana a 48 de comenzi, beneficiind de un sistem de cantarire integrat la fiecare nivel al caruciorului. Sistemul IT de la bord garanteaza trasabilitatea activitatii de picking.
E-Shopeur scuteste operatorii de sarcina verificarii comenzilor aceasta realizandu-se in timp real, permitand detectarea eventualelor erori si avand o rata ridicata de acuratete. Este usor de manevrat datorita sistemului de roti independente si poate fi manipulat cu o singură mana. Operatiunile logistice din depozit trebuie sa se realizeze foarte rapid, iar acest sistem permite economisirea a 2 ore zilnic, rezultand astfel o productivitate optimizata.

E-Shopeur este usor de utilizat si ergonomic. Sunt cinci etape operationale:
– Identificarea articolului si locatia;
– Numarul articolelor care trebuiesc colectate este indicat pe ecranul senzorial fixat pe carucior;
– Operatorul pune produsele in compartimentul indicat printr-un afisaj luminos;
– Semnalul luminos atesta ca articolul este plasat in locul potrivit;
– Cantarul de la bord verifica greutatea comenzilor si le valideaza.

In urma perioadei de testare realizate cu succes, solutia a fost implementată initial în cadrul platformei  FM Logistic Chateau-Thierry, in luna octombrie 2016 si mai apoi in cadrul altor depozite din Franta, Polonia si Rusia.
In 2017, compania intentioneaza sa implementeze solutia e-Shopeur in special pentru clientii din sectorul produselor farmaceutice si cosmetice, precum si celor din comertul on-line, textile si accesorii.

Articolul precedentCHEP a primit, pentru al doilea an consecutiv, nivelul maxim in sistemul de analiza EcoVadis, pentru responsabilitate sociala corporativa
Articolul următorImmochan va investi anul acesta 10 milioane de euro in modernizarea a 5 centre comerciale din tara
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.