Crestere de 6% a cifrei de afaceri pentru grupul german Hornbach

Grupul german de bricolaj Hornbach Holding AG (grupul Hornbach) a raportat o crestere de 6% a cifrei de afaceri in exercitiul financiar 1 martie 2014 – 28 februarie 2015, comparativ cu anul precedent, pana la 3,572 miliarde de euro.
Pentru subconcernul operativ Hornbach-Baumarkt-AG (segmentul de magazine de materiale de constructii si gradinarit), care, la data bilantului, 28 februarie 2015, opera la nivel european 146 magazine de bricolaj in noua tari, cifra de afaceri a crescut cu 6,5%, ajungand la 3,357 miliarde de euro. Raportat la suprafata, fara a se lua in calcul magazinele inaugurate si cele inchise in ultimele douasprezece luni, si la ajustarile de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de materiale de constructii si gradinarit au crescut la nivelul concernului cu 4,4%. La aceasta crestere au contribuit atat magazinele din Germania, cat si magazinele din restul Europei. Cele 49 de magazine din alte tari europene, fara a lua in calcul Germania, au adus 41,4% din totalul cifrei de afaceri.
Cele 97 magazine de bricolaj din Germania au generat o crestere a cifrei de afaceri la nivel national a subconcernului Hornbach-Baumarkt-AG cu 7,6%, ajungand la 1,966 miliarde de euro. Aici sunt incluse si cifrele de afaceri aferente celor sapte magazine nou inaugurate si unei extinderi de locatie. Raportat la suprafata, cifrele de afaceri au crescut in Germania cu 5,5%. In acelasi timp, cota de piata a grupului Hornbach a crescut in Germania, in anul financiar incheiat, de la 10% la 11%.
„Cresterea raportata la suprafata in Germania este remarcabila. Deoarece anul de comparatie a fost unul foarte bun datorita efectelor consolidarii pietei in urma intrarii in insolventa a firmei Praktiker si datorita iernii blande 2013/2014, standardul a fost foarte ridicat, mai ales in cea de a doua jumatate a anului. In acest context am reusit chiar sa ne imbunatatim performantele”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Holding AG.

In cele opt tari din afara Germaniei cifra de afaceri a magazinelor DIY, incluzand un magazin nou inaugurat, a crescut cu 5% (fata de 3,5% in anul anterior), ajungand la 1,390 miliarde de euro in exercitiul financiar 2014/2015.

Raportat la suprafata si la ajustarile de schimb valutar, tendintele au fost unele pozitive. Astfel, dupa scaderea cifrelor de afaceri timp de trei ani consecutivi, filialele internationale ale Hornbach au obtinut, in 2014/2015, o crestere ajustata semnificativa a cifrei de afaceri, de 2,8% (fata de anul precedent, cand a fost o evolutie de -0,1%).
„Si subconcernul Hornbach Baustoff Union GmbH a fost nevoit sa se afirme in exercitiul financiar 2014/2015 raportandu-se la un an precedent foarte bun. Cifrele de afaceri ale celor 27 de sucursale de magazine de materiale de constructii, a caror cifra era nemodificata la data bilantului, 28 februarie 2015, a fost de 213 milioane euro, putin sub cifra de afaceri a anului anterior, de 216 milioane euro”, se precizeaza in comunicatul companiei.
In Romania, Hornbach a deschis primul magazin din Romania in 2007, iar in acest moment detine trei magazine in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si unul in Timisoara.

Articolul precedentL’Oreal aduce pe piata romaneasca brandul de cosmetice premium Kiehl’s, prin deschiderea unui magazin in Afi Cotroceni
Articolul următorAMRCR: „Reducerea TVA la alimente se va reflecta in totalitate in pretul de la raft”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.