Conferinta “Retailul modern in Republica Moldova”, la a III-a editie. Vezi primii speakeri

Modern Buyer organizeaza pe data de 9 martie 2017 cea de-a treia editie a conferintei “Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere”, dedicata oportunitatilor de dezvoltare a retailului modern in aceasta tara.

La eveniment, ce va avea loc la Hotel Radisson Blu Leogrand, Chisinau, sunt invitati operatori de retail din Republica Moldova si Romania: retail FMCG, retele de benzinarii, magazine specializate; distribuitori in retail si Horeca din Republica Moldova; companii de logistica si transport; producatori/furnizori de bunuri de larg consum din Romania si Republica Moldova; agentii de cercetare de piata; furnizori de solutii si servicii dedicate industriilor de mai sus. De asemenea, vor fi prezenti reprezentanti ai institutiilor de stat din Republica Moldova: Consiliul Concurentei, Ministerul Economiei, Ministerul Finantelor etc.

Evenimentul “Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere” va fi structurat in trei componente: conferinta – in intervalul orar 9 – 16.30 / expozitie – pe toata durata evenimentului / sesiuni de networking.

Tematici

  •     Climatul de consum: premise de dezvoltare pentru consumul local de produse FMCG pentru 2017.
  •     Prognoze macroeconomice pe termen scurt si mediu: motoare de crestere pentru economia locala.
  •     Surse de crestere pentru retailul modern din Republica Moldova: Strategii de expansiune si diferentiere – Oportunitati pentru lansarea de noi formate si concepte de retail; Dezvoltarea categoriilor la raft; Marci proprii etc.

Speakeri

Printre primii vorbitori confirmati la editia din 2017 a Conferintei “Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere” se afla:

  • Svetlana Țurcanu, Sef al Directiei Politici de Dezvoltare a Intreprinderilor Mici si Mijlocii si Comert, Ministerul Economiei
  • Bogdan Belciu, Partener, PwC Romania
  • Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare, Kaufland Romania
  • Adrian Lazarencu, Director General, Fourchette
  • Christian Morath, Director General, Linella
  • Andrei Crigan, Director General Asociatia Oamenilor de Afaceri din Moldova.

Pentru a contura un tablou macroeconomic si pentru a prezenta cateva prognoze si tendinte pe termen scurt si mediu am invitat reprezentanti ai autoritatilor statului (Ministerul economiei, Ministerul de Finante, Biroul National de Statistica etc.). In completarea acestor tematici vom avea alaturi de noi compania de consultanta PwC Romania, care va realiza o prezentare despre evolutia retailului modern si bune practici in la nivel european, precum si studii de caz cu privire la impactul expansiunii marilor retaileri europeni in diverse piete emergente.

De asemenea, in cadrul evenimentului vor fi punctate cele mai recente schimbari legislative ce vizeaza colaborarea dintre marile lanturi de retail si furnizori, subiect care va fi abordat de catre reprezentantii Ministerului Economiei, cat si despre reprezentantul Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Moldova, entitate ce are ca membri atat companii de retail cat si furnizori.

Lista speakerilor este in curs de actualizare.

Pentru al treilea an consecutiv, Modern Buyer va lansa in cadrul evenimentului “Harta Retailului Modern din Republica Moldova”, aflata tot la editia a III-a. Aceasta cuprinde repartizarea pe regiuni si orase a peste 370 de magazine, 17 branduri de retail, expansiunea fiecarei retele de retail fiind prezentata succint in paginele acestui raport. Tot in cadrul acestuia, vom oferi cativa indicatori macroeconomici precum: structura populatiei; numarul de gospodarii; puterea de cumparare; salariu nominal mediu lunar; cheltuielile medii lunare de consum ale populatiei.

Pentru mai multe detalii, contactati: Maria Hurduc – maria.hurduc@modernbuyer.ro / tel.: 0729 880 041

Mai multe detalii despre participanti, speakeri, program etc., puteti gasi pe pagina evenimentului.

Articolul precedentEuromonitor International: 10 oportunitati pentru industria de retail si FMCG in 2017
Articolul următor“Retailul modern in Republica Moldova”, editia a III-a:
Climatul de consum si surse de crestere
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.