Conferinta „Retail & Horeca Distribution”, eveniment reprezentativ al unei industrii dinamice si competitive

A doua editie a conferintei „Retail & Horeca Distribution”, ce va fi organizata de Modern Buyer pe data de 5 Octombrie 2016, la Hotel Pullman din Bucuresti, va oferi un tablou complex al unei industrii extrem de dinamice si de competitive: distributia de produse FMCG. La eveniment sunt invitati peste 100 de distribuitori pe segmentul retail si Horeca, numerosi producatori/furnizori de bunuri de larg consum, dar si companii ce ofera solutii pentru jucatorii din cele doua mari industrii.

Performanta si eficienta
Cum au evoluat afacerile a 150 de distribuitori relevanti din intreaga tara, in 2015? Dar profitul inregistrat de acestia? Cine a iesit din piata si ce schimbari majore au intervenit in topul distribuitorilor in retail si Horeca? Ce inseamna performanta si eficienta in aceasta industrie si la ce solutii au recurs companiile specializate pentru a atinge cele doua obiective? Iata doar cateva intrebari la care vom incerca sa raspundem printr-o ampla analiza a pietei, realizata de Modern Buyer exclusiv pentru acest eveniment.

Tendinte cu impact major asupra afacerilor din distributie

Evolutia comertului traditional, a pietei de Horeca, expansiunea marilor lanturi de retail modern, strategiile omni-channel sau schimbarile aparute in comportamentul consumatorilor romani au un impact major asupra tabloului general al industriei de distributie. Am invitat alaturi de noi reprezentanti din industria de cercetare pentru a creiona cele mai importante tendinte cu impact major asupra afacerilor in domeniul distributiei.

Plus-valoare in relatia furnizor-distribuitor

Consolidarea parteneriatului dintre furnizori si distribuitori este importanta si din ce in ce mai necesara in actualul context. Producatorii trebuie sa-si intareasca parteneriatele cu distribuitorii, sa inoveze in acest sens. Relatia dintre cei doi poate sa capete roluri si sarcini diferite, sa aduca mult mai multa valoare decat astazi. Conferinta „Retail & Horeca Distribution” este si un cadru in care vom prezenta cateva studii de caz si exemple ale unor parteneriate de acest gen.

Tehnologia, in slujba cresterea eficientei si performantei companiilor de distributie
Cresterea competitiei si complexitatea activitatilor companiilor de distributie ii determina pe operatorii din domeniu sa tina pasul cu tehnologia. Investitiile in tehnologii noi le ofera distribuitorilor multiple beneficii: integrarea tuturor informatiilor din toate zonele de activitate ale business-ului, imbunatatirea comunicarii atat intre departamentele interne cat si intre companie si clientii sai, reducerea costurilor cu cu stocurile, a costurilor de livrare, vizibilitate 100% asupra comenzilor si stocurilor, reducerea timpului de livrare la client sau livrare just in time conform promisiunii facute acestuia. Sa nu uitam nici fidelizarea clientilor, cresterea productivitatii prin automatizarea si standardizarea proceselor. Despre toate acestea vom discuta cu furnizori de solutii IT cu mare experienta pe segmentul distributiei de produse FMCG.

Peste 170 de participanti la prima editie „Retail & Horeca Distribution”
Prima editie a conferintei „Retail & Horeca Distribution” a reunit peste 170 reprezentanti ai unor importanti distribuitori, furnizori produse alimentare si bunuri de larg consum, precum si ai furnizorilor de produse si servicii destinate industriei de retail si distributie. Evenimentul, primul de pe piata romaneasca dedicat exclusiv acestei tematici, a adus in atentia participantilor subiecte precum piata serviciilor de distributie in TT si Horeca, cum se transforma industria si ce solutii de distributie le raman producatorilor si importatorilor, impactul exercitat de IKA asupra peisajului distributiei traditionale; relatia dintre producatori si distribuitori, solutii de parteneriat sau cresterea performantei companiilor de distributie, implicit solutii de optimizare a activitatii, controlul costurilor (de distributie, de depozitare, flote s.a.), optimizarea sortimentatiei si optimizarea operatiunilor in general.

Vom reveni in curand cu informatii despre primii speakeri confirmati, precum si cu alte noutati referitoare la eveniment. Pentru a participa la eveniment sau pentru a va promova in cadrul acestuia serviciile sau produsele oferite, ne puteti contacta pe email – maria.hurduc@modernbuyer.ro sau carmen.ionescu@modern buyer.ro sau telefon 031.425.38.92 sau 0729.880.041

Parteneri:
pallex_logoTransart1logo Lang Bräu1

Articolul precedentBacania Rod, un business de retail „construit” pe cererea de produse si ingrediente romanesti
Articolul următorAlexandru Mag, Manager Achizitii Legume-Fructe, Lidl Romania: “Nu avem nevoie de motive in plus sa oferim produse romanesti la raft”
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.