Colectarea uleiului alimentar, un nou serviciu lansat de Carrefour Romania si Green Group 

Carrefour Romania si Green Group sarbatoresc patru ani de operare a sistemului de colectare selectiva a deseurilor – SIGUREC – prin intermediul caruia, clientii Carrefour au colectat in total peste 16 milioane bucati deseuri PET, doze si sticla si peste 4.500 de tone deseuri de echipamente electrice, electronice, hartie si carton. Cu aceasta ocazie, cei doi parteneri, anunta lansarea unui nou serviciu: colectarea uleiului alimentar uzat pe baza de recompensa, disponibil in toate cele 21 de statii de colectare selectiva Sigurec din proximitatea magazinelor Carrefour. Clientii pot aduce la statiile Sigurec uleiul uzat in sticle de plastic transparent (recipienti PET), cantitatea minima primita fiind 1 kilogram, iar maxima 4 kilograme. Uleiul trebuie sa fie filtrat, curat, fara depuneri de resturi alimentare sau apa. La preluare, uleiul este cantarit si, in functie de cantitate, se elibereaza un voucher valoric ce poate fi folosit ca reducere la cumparaturi, valoarea unui kilogram de ulei alimentar uzat fiind de 0,50 lei. Uleiul colectat se duce spre procesare, pentru a fi transformat in biodiesel, un combustibil prietenos cu mediul inconjurator. Cu voucherele eliberate de SIGUREC, utilizatorii se pot inscrie si la concursuri lunare cu premii constand in 3 biciclete Pegas, 3 bratari inteligente, 10 dispozitive antifurt pentru biciclete, 20 de genti Sigurec pentru sortarea deseurilor acasa, precum si marele premiu, un weekend prelungit cu familia sau prietenii in inima Transilvaniei.  Pentru înscrierea la concursuri, utilizatorii trebuie sa descarce aplicatia SIGUREC si sa scaneze codul QR inscriptionat pe voucher, fie au optiunea sa introducă numarul unic de inregistrare de pe voucher pe site-ul www.sigurec.ro, la sectiunea Concursuri. „Ideea din spatele Sigurec a fost aceea de a promova un sistem de colectare selectiva care le ofere incredere oamenilor ca deseurile lor reciclabile ajung unde trebuie, adica in fabricile de reciclare si nu in gropile de gunoi. Parteneriatul cu Carrefour, care ne permite amplasarea statiilor in parcarile hipermarketurilor si oferirea voucherului care poate fi folosit ca reducere la cumparaturi, este cu atat mai valoros cu cat reusim impreuna sa promovam un comportament responsabil fata de mediu: consumi, colectezi si scapi de lucrurile pe care nu le mai folosesti, apoi benefeciezi de discount la cumparaturi, donezi sau colectezi puncte verzi. Ne dorim ca toti consumatorii sa priveasca deseurile reciclabile ca fiind resurse pentru ei”, a declarat Doinita Mihai, Project Manager Sigurec.

„Le oferim clientilor nostri garantia trasabilitatii deseurilor. Folosind aparatele SIGUREC, suntem siguri ca deseurile ajung direct in unitatile de reciclare, gata sortate pentru a fi reciclate sau reutilizate. Astfel, nimic din ceea ce se recicleaza nu se va pierde si nu va ajunge la groapa de gunoi care polueaza mediul”,  a declarat, la randul sau, Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comerciala & Pricing Carrefour Romania.

Sigurec, de la expresia „sigur reciclare”, este cea mai inteligenta infrastructura pentru colectarea selectiva a deseurilor, lansata in urma cu patru ani de Green Group in parteneriat cu Carrefour Romania. Aici, oamenii pot aduce majoritatea deseurilor reciclabile pe care le genereaza in gospodarie, de la ambalaje de plastic, ambalaje de sticla sau doze de aluminiu, pana la hartie, carton, echipamente electronice, lampi, becuri si baterii. In schimbul deseurilor, statiile Sigurec elibereaza pe loc vouchere valorice care pot fi folosite ca reduceri la cumparaturi in Carrefour, valoarea acestora fiind calculată in functie de tipul si cantitatea deseurilor aduse. In decursul a patru ani de zile, prin intermediul celor 21 de statii de colectare selectiva Sigurec, amplasate in proximitatea magazinelor Carrefour, clientii au colectat in total peste 16 milioane de unitati deseuri de tip PET, doze de aluminiu si sticle, peste 4.500 de tone de deseuri electrice, electronice, hartie si carton.

 

 

 

Articolul precedent(P) Recondis Tehnology, solutii viabile in sectorul salubritatii si a colectarii reciclabilelor
Articolul următorRepublica Moldova: Noua retaileri alimentari se apropie de pragul de 400 de milioane de euro
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.