Coca-Cola creează o nouă unitate operațională în Europa

Coca-Cola creează o nouă unitate operațională în Europa, care reunește fostele organizații din Europa de Vest și Europa Centrală și de Est. Astfel, unitatea operațională Europa include peste 40 de țări, de la Marea Britanie până la Rusia, și se va afla sub coordonarea directă a lui Nikos Koumettis, în calitate de Președinte The Coca-Cola Company pentru Europa.

Schimbări în echipa de management din România

În cadrul departamentului de marketing, Miruna Smeureanu devine noul Marketing Area Director East al companiei pentru Europa, după un mandat de patru ani în poziția de Marketing Director al Coca-Cola România. În noul rol, Miruna va coordona activitățile departamentului pe zona de est, lucrând îndeaproape cu echipele locale de marketing din cele peste 9 țări aflate în regiune. Miruna îi va raporta direct lui Walter Susini, Vice Președinte Marketing în Europa.

Iuliana Nedelcu preia mandatul de Marketing Director Coca-Cola România, după o experiență de peste 12 ani în cadrul companiei. Iuliana va continua planurile pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliul local, într-o colaborare strânsă cu partenerii din Sistemul Coca-Cola și echipa centrală de marketing a noii unități operaționale Europa. Anterior acestui mandat, Iuliana Nedelcu a lucrat ca Marketing Manager pentru divizia de Sparkling Soft Drinks în Coca-Cola România.

În departamentul de Public Affairs, Communications & Sustainability, Mihaela Niță preia rolul de Public Affairs Manager România, după o experiență de peste 8 ani în companie. Mihaela se va ocupa de gestionarea activităților de advocacy și adaptarea strategiei europene de politici publice ale companiei la nivel local, precum și de coordonarea agendei de sustenabilitate a companiei în România. Anterior acestei numiri, Mihaela a deținut poziția de Corporate & Government Affairs Manager pentru Coca-Cola România.

În departamentul Commercial, Bosko Popeskov preia poziția de Business Operations Manager România, lucrând cu partenerii îmbuteliatori pentru a identifica noi oportunități în materie de portofoliu, canale și clienți. Anterior acestei numiri, Bosko a deținut poziția de Commercial Strategy Manager în cadrul Coca-Cola România, alăturându-se echipei Coca-Cola în 2019.

În ceea ce privește activitatea Coca-Cola România, Paris Nikolopoulos rămâne la conducerea operațiunilor locale din funcția de Country Manager România, concentrându-se pe identificarea de noi oportunități de diversificare a portofoliului de produse, dar și pe dezvoltarea profesională a echipei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here