(P) Upfield lansează noua RAMA – produse cu etichetă curată, din ingrediente 100% naturale

Numeroase studii arată că originea naturală a ingredientelor este cel mai important atribut ce influenţează decizia de cumpărare. Urmând aceste tendințe, RAMA vine cu o noutate în categorie – o reţetă inovatoare care conține 100% ingrediente naturale.

„Etichetă curată” se referă atât la rețeta inovatoare „curată” – care conține o listă scurtă de ingrediente 100% naturale, cât şi la aspectul nou, prietenos al etichetei, care poate fi uşor citita şi înţeleasă de consumatori. Procesul de fabricație și tehnologia au fost, de asemenea, îmbunătăţite.

Noile produse RAMA au un gust mai bun şi un conţinut mai mare de grăsimi care creşte performanţa produsului la copt şi gătit. Rama este un brand global cu tradiţie. Originară din Germania, Rama este una dintre cele mai cunoscute branduri de produse pe bază de plante din Europa. Produsele Rama sunt o  alternativă sustenabilă pe bază de plante, care pot face parte dintr-o dietă echilibrată.

“Deşi produsele Rama sunt folosite în special pentru copt şi gătit, odată cu relansarea portofoliului RAMA, ne aşteptăm la creşterea ponderii segmentului de produse tartinabile”, a precizat Angela Postolache, Category & Channel Development Manager la Upfield, lider mondial în categoria de produse alimentare pe bază de plante, prezent pe piaţa din România cu brandurile Rama, Becel şi Delma.