Chryssa Asmatzi, Category Management Leader East Europe în compania NielsenIQ, în deschiderea Category Management Conference

Chryssa Asmatzi, Category Management Leader East Europe în compania NielsenIQ și formator regional pentru Europa de Est, a răspuns invitaţiei de a participa în calitate de speaker la Category Management Conference, un eveniment unic dedicat profesioniştilor din industria de retail şi FMCG din România ce va avea loc pe data de 11 Martie 2021.

Chryssa susține frecvent workshopuri pe acest subiect. Invitata noastră are mai mult de 25 de ani de experiență în retail, în materie de marketing, branding, comunicare, dezvoltarea afacerilor, comerț online și servicii financiare, dintre care şapte ani în Managementul Categorie în retailul din Grecia: Carrefour, Makro, Metro Cash & Carry etc.

A ocupat funcția de CEO în Carrefour Credit, director de comerț online și marketing digital pentru Bazaar S.A. Grecia și director de categorie și marketing pentru Metro Cash & Carry Grecia și Mart Cash & Carry Grecia.
Este specializată în planificare și analiză strategică, marketing pentru shopperi, informații despre clienți, marketing digital. Chryssa este pasionată de e-business și dezvoltarea de strategii de comunicare inovatoare.

Chryssa este licențiată în Computer Science, are un MBA în Finanțe Internaționale (la Universitatea din Stirling Scoția), un master în marketing digital (Digital Marketing Institute Ireland) și diverse diplome în business (ALBA și Metro AG House of Learning), Marketing (Chartered Institute of Marketing, UK) și Marketing Digital (Universitatea din Atena).

Reamintim, la evenimentul cu tema Category Management Conference organizat de Modern Buyer pe data de 11 Martie 2021 sunt invitaţi să participe toți profesioniştii din departamentele de category management, space management, trade marketing & shopper marketing, atât din retail, cât şi din rândul producătorilor FMCG.

Temele acestei ediţii

  • Expertiza în gestionarea categoriilor – un diferenţiator, un avantaj competitiv pentru industria de retail modern din România, în 2021? Vrem să aflăm argumentele!
  • Rolul category managementului în strategia omnichannel
  • Cum integrăm principalele trenduri de consum în strategia de category management. Cum ajută această ştiinţă în armonizarea sortimentaţiei, ţinând cont de tendinţele de consum?
  • Cum se poate construi un „ joint business planning ”, adică o strategie comună de comercializare care implică direct ambele părţi – retailer și producător în atingerea obiectivelor comune?

Alţi speakeri confirmaţi:

  • Oana Defta, Manager al Departamentului Sortiment și Prețuri, Metro Cash & Carry România;
  • Sebastian Cristoiu, Director Marcă & Concept, Auchan România
  • Polixenia Iordăchescu, General Manager – Senior Partner at Marco Polo CEE;
  • Andreea Hanceriuc, Commercial/Trade Marketing Manager, Nestlé Infant Nutrution

Evenimentul va fi unul digital. Ne dorim ca prin prezența d-voastră alături de noi să susțineți sectorul FMCG românesc și să aduceți cele mai bune argumente în favoarea creșterii businessului pe care îl reprezentați.

Cum puteți participa?
Înscrierea în audienţă, pe platforma web dedicată evenimentului: 75 euro + TVA/persoană. Informații privind condițiile de participare şi înscriere puteți solicita prin e-mail de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro), Cristi Brinca cristi.brinca@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833, 0733 933 967 și 0729880041.

Pe măsură ce evenimentul se structurează și agenda se definitivează, pe platforma online dedicată veți găsi detalii cu privire la tematici, speakeri și sponsori.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here