Christian Morath, Linella: „Anul acesta avem in plan sa deschidem minimum 15 magazine, atat in Chisinau cat si in alte orase”

Christian Morath, Director General Linella, a dezvaluit audientei prezente la conferinta „Retailul modern in Republica Moldova”, organizata de Modern Buyer la Chisinau, atat cateva directii strategice aplicate in 2016 de catre compania pe care o reprezinta,  cat si planurile avute in vedere pentru anul in curs.

„In 2016 am continuat  integrarea retelei de magazine Unimarket in Linella si am deschis 7 magazine. Strategia pozitionarii Linella in piata a fost si continua sa fie „Reteaua de magazine alaturi de tine”. In ceea ce priveste rezultatele financiare aferente anului trecut, Moldretail Group a inregistrat rezultate foarte bune: o crestere a vanzarilor like-for-like, precum si o crestere a valorii bonului mediu LFL. De asemenea, datorita activitatilor promotionale si serviciilor de calitate, dar si datorita optimizarii sortimentului, am inregistrat o crestere substantiala a clientilor fata de 2015. Vom continua aceasta strategie si pe viitor, si sunt sigur ca vom avea succes, pentru ca avem si formatul potrivit si know-how-ul necesar”, a declarat Christian Morath.

Potrivit oficialului Linella, in 2017 compania va continua extinderea si dezvolatarea retelei de magazine, avand in plan sa deschida minimum 15 magazine noi, atat in Chisinau cat si in alte orase din regiuni. „Anul acesta vom continua focusarea pe categoriile fresh si pozitionarea „Alaturi zi de zi”. De asemenea, avand in vedere ca am lansat marca proprie “O!Pret Mic”, vom dezvolta in continuare ponderea produselor  de marca proprie in sortiment. Pe langa toate acestea, vom continua sa modernizam si sa optimizam toate procesele si vom implementa solutii de loializare si intrumente de satisfactie a clientilor. O alta directie importanta a strategiei pentru acest an este dezvoltarea de noi parteneriate atat la nivel local cat si peste hotare”, a detaliat reprezentantul Linella.

In ceea ce priveste evolutia pietei de retail modern din Moldova, oficialul Linella a precizat ca se observa o tranzitie a consumatorului de la retailul traditional la cel modern si cel mai probabil aceasta tendinta va continua. “Scopul nostru este sa dezvoltam in continuare cooperarea cu frunizorii  si producatorii autohtoni, pentru a putea contribui si in viitor la cresterea si dezvoltarea pietei de retail si totodata a economiei Republicii Moldova”, a concluzionat Christian Morath.

Cea de-a treia editie a conferintei „Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere” s-a bucurat de prezenta a peste 150 de participanti, reprezentanti ai celor mai importante retele de retail modern, reprezentanti ai autoritatilor statului, precum si producatori din segmentul food si non food si furnizori de servicii si solutii pentru retail si FMCG, atat din Romania cat si din Republica Moldova.

Parteneri:

Articolul precedentIolanta Mura, Bemol: „Produsele non petroliere din magazine si cafenele au deja o pondere esentiala in business-ul nostru. Vizam 50 de locatii proprii pe piata interna”
Articolul următorAsociatia Romana a Magazinelor Online pregateste o versiune optimizata a ghidului de bune practici pentru magazinele online, in parteneriat cu autoritatile
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.