Cehia: Coca-Cola intra in comertul online, prin lansarea unui e-shop destinat in principal pietei Horeca

Coca-Cola HBC CR/SK, filiala din Cehia si Slovacia a gigantului american Coca-Cola, a lansat un e-shop pentru clientii sai de pe aceasta piata, devenind primul producator de bauturi racoritoare care intra in comertul online, potrivit unui comunicat postat pe site-ul companiei.
In principal, magazinul online este destinat segmentului Horeca (hoteluri, restaurante, cafenele), benzinariilor, chioscurilor de presa, magazinelor alimentare mici. Sistemul de comanda permite clientilor sa gestioneze mai bine istoricul de comenzi, avand o imagine de ansamblu a tuturor comenzilor, avand acces la lista de facturi si de asemenea acestia pot primi informatii despre ofertele speciale. Comenzile pot fi plasate 24 de ore din 24, sapte zile din sapte.

„Ne dorim ca partenerii nostri sa aiba la dispozitie un instrument simplu si convenabil de a comanda produsele noastre. Pe langa comenzile telefonice clasice, produsele noastre pot fi de acum comandate de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet”, a declarat Jan Raz, manager de proiect.

In Cehia, Coca-Cola are peste 60.000 de parteneri de afaceri, iar pana la finalul anului portatul de comenzi va fi lansat si in Slovacia.

Articolul precedentAnca Vizireanu: Jocul de elita presupune sa negociezi tot mai mult intern, „in culise”
Articolul următorPolonia: Scaderea vanzarilor de marci proprii in canalele de discount afecteaza major intreaga piata de private label
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.