Cele 86 de magazine BILLA din Romania cu o suprafata totala de circa 80.000 mp vor ajunge la compania franceza de retail, Carrefour, acesta fiind un subiect supus aprobarii autoritatilor anti concurentiale. Conform unui comunicat de presa trimis de Rewe Romania, acesta din urma anunta ca pe viitor, focusul va fi reprezentat de business-ul de discount realizat de Penny. Preluarea va avea loc sub forma unui acord de preluare actiuni.
“REWE Group se va concentra in viitor pe dezvoltarea business-ului de discount in Romania cu Penny,” a explicat Frank Hensel, CEO REWE International AG si Reprezentant General al REWE Group. “Prin concentrarea pe business-ul de discount, REWE Group poate dezvolta in mod ideal strategia de crestere in Romania. In primele noua luni ale anului 2015, vanzările PENNY in Romania au crescut cu aproximativ 14 procente. Daca in Romania REWE a decis sa vanda magazinele Billa pentru a se concentra pe dezvoltarea brandului Penny, in Bulgaria compania s-a intamplat exact invers. In acest an, grupul german Rewe a decis sa retraga din Bulgaria divizia sa de discount, respectiv reteaua Penny pentru a se concentra pe compania-“sora” si anume Billa Bulgaria.
In 2014, potrivit datelor Ministerului de Finante, reteaua de supermarketuri Billa Romania, detinuta de Rewe Group, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 1.410,85 milioane de lei, in urcare cu 3,8% fata de 2013.
Retailerul francez Carrefour Groupe continua procesul de consolidare si eficientizare a operatiunilor sale pe toate pietele in care este prezent.
Acasă Retail & FMCG Stiri Carrefour va prelua cele 86 de magazine Billa. Acordul de vanzare asteapta...