Carrefour Franta continua sa se dezvolte pe e-commerce, preluand magazinul de produse organice Greenweez

Carrefour si-a extins recent afacerile de e-commerce prin preluarea furnizorului de produse organice Greenweez, potrivit esmmagazine.com. Pe langa producerea de alimente si cosmetice ecologice, Greenweez produce imbracaminte, articole pentru casa si articole pentru copii. Insa, focusul este reprezentat de produse organice proaspete, ready meals, produse de panificatie sau produse de patiserie. Cu toate ca 90% din vanzarile sale se realizeaza in Franța, compania comercializeaza si in tari precum Italia, Spania, Elveția, Marea Britanie, Luxemburg, Belgia, Germania sau Olanda.
Greenweez a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, avand o rata de crestere de 35%, mai mare decat rata de crestere a segmentului de produse organice a tarii, care s-a ridicat la 14%.

Articolul precedentMaxima Grupė a cumparat 12 magazine Penny din Bulgaria
Articolul următorBacania Rod, un business de retail „construit” pe cererea de produse si ingrediente romanesti
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.