Carrefour extinde proiectul Filiera Calitatii in Spania, pentru un nou produs: oua proaspete

Carrefour a anuntat recent extinderea proiectului Filiera Calitatii in Spania, pentru un nou produs, si anume oua proaspete. Noul parteneriat a fost semnat cu producatorul local Granja Virgen del Rosario.

„Acest nou parteneriat face parte din noua strategie de dezvoltare a brandului propriu Filiera Calitatii, ce a fost creat pentru a recunoaste si promova produsele locale, pentru a descoperi gustul original al produselor. De asemenea, luam in considerare conditiile de mediu, bunastarea animalelor, si recunoastem activitatea agricultorilor si pescarilor care isi pastreaza mestesugul si valorile din generatie in generatie. In consecinta, aceste oua, provenite de la gaini crescute in aer liber, in ferme sustenabile, vor fi disponibile in toate magazinele Carrefour”, spun reprezentantii retailerului.

Ouale produse de Granja Virgen del Rosario provin de la gaini crescute in ferme sustenabile in Aragon, au acces la aer liber si o dieta bazata in întregime pe cereleale, cum ar fi porumb, orz si grau. De asemenea, gainile nu au primit antibiotice sau coccidiostatice pe perioada sezonului de ouat. Retailerul intentioneaza sa incheie mai multe astfel de parteneriate, cu producatori spanioli de carne, peste, legume, fructe si delicatese.

Carrefour a dezvoltat proiectul Filiera Calitatii in mai multe tari, de peste 15 ani, scopul fiind incheierea unor parteneriate cu producatori locali, incurajarea producatorilor locali pentru aprovizionarea magazinelor sale cu produse locale. In prezent, retailerul comercializeaza sub acest brand carne de pui, carne de porc, peste, rosii, cartofi, morcovi, cirese, capsuni sau chiar pomelo.

In Romania, Carrefour a introdus proiectul Filiera Calitatii in 2008, pe carne de porc, fiind extins in 2010 pe morcovi si pentru pastrav proaspat, iar pe cartofi in 2011. (foto: carrefour.com)

Articolul precedentVianney Mulliez, Presedinte al grupului Auchan timp de 11 ani, se retrage din functie
Articolul următor„Experiente culinare ca in vremurile bune” – noul motto al comunicarii Scandia Sibiu
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.