„Experiente culinare ca in vremurile bune” – noul motto al comunicarii Scandia Sibiu

Naturaletea ingredientelor, fara conservanti si fara E-uri, sunt principalele atuuri pe care mizeaza producatorul de conserve Scandia Sibiu in noua sa strategie de comunicare.

”Noi, la Scandia, ne dorim sa oferim consumatorilor produse delicioase, asa ca folosim doar ingrediente de cea mai buna calitate, astfel incat ei sa se bucure de o gustare usor de preparat si nutritiva. Le oferim celor interesati de o nutritie echilibrata o gama larga de produse, inspirate de retete de demult si preparate cu ingrediente premium, fara niciun aditiv”, spune Andrei Ursulescu, Director General, S.C. Scandia Food S.R.L.

Portofoliul companiei include o mare varietate de produse, cum ar fi:

  • Pateuri cu ficat, preparate cu grija: pateul casei, pate de gasca integral, pate de porc integral, pate de pui integral, pate de curcan integral, pate de fazan integral, pate de rata integral;
  • Aperitive vegetale, pentru o experienta culinara desavarsita: hummus, salata cu ciuperci, fasole batuta cu legume, vegetal, vegetal cu broccoli, vegetal cu hribi, vegetal cu seminte de in;
  • Carne maruntita, cu sos fin si mirodenii alese: porc maruntit in sos picant de rosii, porc maruntit in sos de rosii, pui maruntit in sos alb, pui maruntit in sos Scandia;
  • Diverse retete de mancaruri romanesti: carnaciori de casa afumati, cu fasole; ciolan afumat asternut pe fasole, ciolan rasfatat pe varza, costita afumata randuita pe fasole, piept de pui asortat cu mazare, sarmalute in foi de varza cu dichis de dafin, ciorba de burta dreasa cu smantana, ciorba de vacuta cu dichis de verdeturi, ciorba de pui dreasa cu smantana, sarmalute de post cu varza alba, tocanita de porc gatita cu ciuperci;
  • Conserve de carne: carne de porc in suc propriu, carne de vita in suc propriu, rasol fragezit de porc in aspic, sunculita frageda din pulpa de porc.

Scandia Food detine o cota de piata in volum de peste 37,2% in AS16, conform AC Nielsen Romania. In anul 2010, compania s-a extins cu doua noi linii de business: restaurant quick service si productia de mezeluri. In prezent, are 3 restaurante in Bucuresti, in marile centre comerciale. Incepand cu 2016 si-a adaugat in portofoliu si brandul Roua,care include produse din  urmatoarele categorii: dulceata, mancare vegetala, zacusca si sosuri.  Portofoliul sau cuprinde marcile Scandia Sibiu, Bucegi, Sadu, Via, Lotka, Navodul Plin si Roua.

Articolul precedentCarrefour extinde proiectul Filiera Calitatii in Spania, pentru un nou produs: oua proaspete
Articolul următorLidl se pregateste sa deschida la Cluj si Targu Jiu, urmand sa ajunga la 206 magazine
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.