Caroli Foods Group lansează un nou produs în portofoliul brandului Sissi, Jambonul de Praga

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, își extinde portofoliul de șuncă prin lansarea Jambonului de Praga, realizat după o rețetă care respectă standardele de calitate premium a produselor din portofoliul Sissi.

Preparat din carnea de porc foarte fragedă, Jambonul de Praga Sissi este rezultatul unei metode complexe de producție, ce asigură obținerea unui produs cu textură fină și aromă delicată. Produsul poate fi recunoscut și după învelișul fin și „ondulat“ din partea superioară a feliei, caracteristică ce oferă o experiență culinară deosebită.

„Prin lansarea Jambonului de Praga, Caroli Foods Group își completează portofoliul de șuncă, segment de piață în care brandul Sissi este lider de categorie. Un deliciu gastronomic în bucătăria internațională, noul produs păstrează gustul autentic cehesc și oferă consumatorilor de șuncă și specialități o opțiune culinară bazată pe gust rafinat și calitate.“, declară Ana Maria Costea, Director Executiv de Marketing în cadrul Caroli Foods Group.

Jambonul de Praga poate fi găsit în format feliat, într-un ambalaj de 170 grame, care respectă aceeași identitate vizuală elegantă a brandului Sissi. Modul de ambalare și cantitatea specifice produsului asigură prospețimea și, în același timp, ajută la prevenirea risipei alimentare.

În următoarea perioadă, Jambonul de Praga Sissi este promovat printr-o campanie de comunicare dedicată, ce are drept „piesă de rezistență“ un spot TV ce aduce în centrul atenției produsele din categoria șuncă și specialități ale brandului Sissi.

„Prin noua campanie «Gusturile fine cresc odată cu tine» vrem să evidențiem faptul că rafinamentul devine parte din rutina zilnică, oferind o experiență culinară plăcută la fiecare masă. Jambonul de Praga este alegerea potrivită pentru cei care caută un gust autentic și o nutriție echilibrată. Suntem din ce în ce mai atenți la calitatea mâncării pe care o consumăm, iar produsele Sissi sunt o alegere de încredere în dezvoltarea gusturilor fine, construite pe parcursul întregii vieți“, declară Dragoș Ardean, Brand Manager în cadrul Caroli Foods Group.

Articolul precedentCity Grill a dezvoltat o divizie de produse ready to eat pentru retail. Primul partener strategic: LaDoiPași Extra
Articolul următorMETRO accelerează investițiile pe segmentul de proximitate si propune un concept nou, LaDoiPași Extra
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.