Campanie de comunicare nouă la Pepsi Max

Noua campanie marca Pepsi este construită în jurul atributelor diferențiatoare ale Pepsi Max, produs din categoria no-sugar, care își păstrează aroma chiar și în absența zahărului. Pentru a ilustra acest aspect saltul creativ este făcut prin folosirea personajului Pinocchio, care gustă un Pepsi Max. Interogat fiind, singurul adevăr pe care îl va spune este legat de autenticitatea gustului – „nu are zahăr deloc, și e la fel de gustos”.

“Dincolo de componenta informativă, execuția creativă se remarcă prin umor și poziționează Pepsi Max în categoria rebelilor din marea familie Pepsi”, a spus Delia Corniciuc Senior Marketing Manager Beverages Romania.

Interesul pentru produsele low-sugar și sugar-free/no-sugar este tot mai accentuat în ultimii ani, în mod special pe piețele emergente, acolo unde trendurile în materie de consum sunt influențate într-o mare măsură de canalele media digitale.

Consumatorii care optează pentru aceste variante sunt caracterizați de un stil de viață light, relaxat, dar totodată responsabil și își doresc să poată savura în continuare produse cu un gust la fel de bun.


Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale. Produsele PepsiCo sunt prezente în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Compania a generat peste 70 miliarde dolari venit net în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here