Auchan își răsplătește consumatorii care cumpără mărci emblematice românești

Până pe 2 martie 2021, Auchan își invită clienții să adauge în coșurile de cumpărături produse de la peste 30 de mărci emblematice românești, 6 dintre acestea membre în Club Mărci Românești de 100 de ani, ce se regăsesc în categoriile de băcănie, băuturi, brânzeturi și lactate, mezeluri, precum și în gamele de produse de îngrijire și curățenie.


Clienții pot selecta din peste sute de articole special marcate la raft și online, având totodată posibilitatea de a participa la o tombolă ce le poate aduce unul dintre cele 100 de premii constând în vouchere de cumpărături.

Pentru a fi eligibili pentru câștig, clienții vor trebui să înscrie pe auchan.ro bonul de cumpărături care atestă achiziționarea de produse de la mărcile emblematice românești: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraș, Fares, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, Sano Vita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaș, Cotnari, Timișoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi și Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Edenia (congelate), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenți și produse de îngrijire personală).


90% dintre produsele alimentare prezente în magazinele Auchan provin din România

Ca urmare a promovării și susținerii producțiilor autohtone în toți cei 15 ani de prezență pe plan local, gama de produse alimentare din Auchan este formată în proporție de peste 90% din produse românești. De asemenea, peste 85% din furnizorii retailerului, atât pentru produse alimentare, cât și nealimentare, sunt români.

Retailerul apreciează că tot mai mulți producători români și-au dezvoltat capacitatea de producție și standardele de calitate, că au integrat în produsele lor, în diferite proporții, noile tendințe de consum: o alimentație mai sănătoasă, mai ecologică, de origine locală, cu mai multă grijă față de mediu și, în general, cu mai multă responsabilitate.

De-a lungul timpului, Auchan a lansat numeroase inițiative cu scopul de a susține și de a spori consumul de produse locale. Printre acestea se numără programul național de susținere a producătorilor din România „Tu produci, noi te susținem”, programele de filieră națională, respectiv proiecte dezvoltate pe termen lung cu producători români care livrează către magazinele Auchan produse agricole cu trasabilitate controlată, târguri la care participă micii producători locali, dar și evenimente tematice anuale în cadrul cărora producători români prezintă produse specifice sau chiar de nișă.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 44 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 35 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here