Brico Dépôt a finalizat rebrandingul a inca sase magazine foste Bricostore

0
414

Brico Dépôt, parte a grupului Kingfisher, va inaugura sub brandul propriu inca sase magazine foste Bricostore maine, 13 martie a.c., la un an de la inceperea procesului de rebranding. Magazinele sunt situate in Constanta, Calarasi, Braila, Drobeta Turnu Severin, Suceava si Focsani. Noutatea pe care acest val de transformari o aduce este faptul ca depozitele au ramas deschise pe toata durata lucrarilor de reamenjare, cu scopul de a facilita continuitate si eficienta clientilor care sunt in cautarea unor solutii pentru proiectul lor de constructie, dar si pentru a le oferi posibilitatea de a-si face cumparaturile intr-un ambient favorabil.
“Suntem aproape de finalizarea tuturor unitatilor achizitionate anul trecut. Dupa un an intens, desfasurat intr-un ritm de munca alert, in care fiecare angajat si colaborator si-a adus contributia personala, am reusit sa taiam panglica a 14 unitati Brico Dépôt situate in Capitala si in tara. Suntem cu adevarat mandri ca am reusit sa implementam un concept nou si inovator, dar si un vocabular specific profesionistilor in bricolaj, intr-o perioada atat de scurta. Le multumesc tuturor angajatilor si colaboratorilor pentru implicare, dar mai ales pentru profesionalismul de care au dat dovada si ii invitam pe locuitorii acestor orase sa descopere universul Brico Dépôt“, a declarat Patrick Papot, Director General Delegat Brico Dépôt.

Retailerul britanic a cumparat magazinele Bricostore in iunie 2013, pentru suma de 35 milioane lire sterline cash si asumarea datoriei de circa 35 milioane lire, ce a fost achitata la scurt timp dupa preluare. Kingfisher este prezent in noua tari din Europa si Asia, iar principalele sale branduri sunt B & Q, Castorama, Brico Depot si Screwfix.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here