Brandul DABO se reinventează și anunță deschiderea în București a primului restaurant, în urma unei investiții de 150.000 de euro

DABO, lanțul de restaurante de tip fast-food, companie 100% românească care operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut de la începutul anului printr-un proces de rebranding și anunță deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept – “Respectă-ți gustul!”. Investiția în noul restaurant situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House, s-a ridicat la 150.000 de euro. 

Cifră de afaceri a grupului a depășit anul trecut suma de 22 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 38% față de anul anterior. Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul DABO ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați. Aceasta este prima dintr-o serie de 11 extinderi planificate pentru anul 2022.

”După o perioadă de 9 ani de creștere continuă pentru DABO, 2022 va fi un an al consolidării. În acest context, am finalizat un proces de rebranding și am inaugurat restaurantul din centrul Bucureștiului, sub noul concept care reflectă planurile noastre ambițioase și întărește promisiunea noastră față de consumatori. DABO înseamnă fast-food sănătos și autentic românesc, iar prin noua identitate ne dorim să ne diferențiem de brandurile clasice de doner kebab”, a declarat Dan Paștiu, fondatorul DABO.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.