Strongbow a lansat produsul Strongbow Dark Fruit

Brandul de cidru Strongbow a fost introdus pe piața locală în anul 2015, de către HEINEKEN România și a reușit să își dezvolte anual gama de produse, printr-o diversitate de arome și culori. Recent, brandul a lansat Strongbow Dark Fruit, un cidru cu gust intens de coacăze negre, care este disponibilă în sticlă nereturnabilă de 330 ml și doză de 500 ml.

Reprezentanții brandului spun că noul Strongbow Dark Fruit și-a propus să comunice consumatorilor mesaje inspirate din atributele naturii: puterea de a surprinde, de a ne arăta mereu o față neașteptată și spectaculoasă. Brandul încurajează oamenii să-și descopere puterea interioară, să-și exploreze natura surprinzătoare, găsind în ea forța de a reuși în tot ceea ce fac. 

”Să te bucuri de viață din plin, să privești latura pozitivă a lucrurilor, să faci ceea ce simți și să-ți valorifici creativitatea pentru a depăși eventuale provocări – sunt atitudini pe care Strongbow Dark Fruit le promovează. Tuturor celor care întâmpină fiecare zi cu o forță interioară de neoprit le propunem o băutură cu gust intens și cu o personalitate puternică”, spune Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.