Recent, brandul Antonio di Vaio lansat pe piaţă internă din a doua parte a anului 2017 a intrat şi pe segmentul covrigeilor. Născut din pasiunea românilor pentru tradiţia italiană şi produse de calitate superioară, Antonio di Vaio propune de această dată consumatorilor patru tipuri de covrigei realizaţi după o rețetă mediteraneeană tradițională, având la bază ingrediente naturale atent selecționate precum măslinele, oregano, chimenul, busuiocul, roșiile.
Cele patru variante sunt:
- covrigei cu gust de pizza (roșii, ceapă și mirodenii);
- covrigei cu seminţe de verdeţuri (cu ulei de măsline si verdețuri);
- clasic (cu ulei de măsline);
- cu măsline şi ceapă (ceapă și măsline negre).
Toate reţetele reprezintă o gustare hrănitoare și sănătoasă, ideală pentru orice moment al zilei.
Băneasa, coampania în portofoliul căreia se află acest brand, targetează cu aceste produse mai multe canale de vânzare: retailul modern, tradiţional, lanţurile de benzinării şi alte tipuri de retail de tip convenience. În acest sens, covrigeii Antonio di Vaio sunt ambalaţi în cutii cu display, ready to sell, pentru optimizarea procesul de aprovizionare a raftului.