Brandul Antonio Di Vaio se extinde şi pe segmentul covrigeilor

Recent, brandul Antonio di Vaio lansat pe piaţă internă din a doua parte a anului 2017 a intrat şi pe segmentul covrigeilor. Născut din pasiunea românilor pentru tradiţia italiană şi produse de calitate superioară, Antonio di Vaio propune de această dată consumatorilor patru tipuri de covrigei realizaţi după o rețetă mediteraneeană tradițională, având la bază ingrediente naturale atent selecționate precum măslinele, oregano, chimenul, busuiocul, roșiile.
Cele patru variante sunt:

  • covrigei cu gust de pizza (roșii, ceapă și mirodenii);
  • covrigei cu seminţe de verdeţuri (cu ulei de măsline si verdețuri);
  • clasic (cu ulei de măsline);
  • cu măsline şi ceapă (ceapă și măsline negre).

Toate reţetele reprezintă o gustare hrănitoare și sănătoasă, ideală pentru orice moment al zilei.
Băneasa, coampania în portofoliul căreia se află acest brand, targetează cu aceste produse mai multe canale de vânzare: retailul modern, tradiţional, lanţurile de benzinării şi alte tipuri de retail de tip convenience. În acest sens, covrigeii Antonio di Vaio sunt ambalaţi în cutii cu display, ready to sell, pentru optimizarea procesul de aprovizionare a raftului.

Articolul precedentAnatolie Sîrbu, Asconi Winery: „În România am început cu HoReCa, dar suntem deschişi oportunităţilor din diverse canale de vânzare”
Articolul următorGrupul Grande Gloria, prezent la târgurile internaţionale PLMA si Tutto Food
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.