Grupul Grande Gloria, prezent la târgurile internaţionale PLMA si Tutto Food

În luna mai a.c., companiile din grupul Grande Dolceria şi-au prezentat oferta de produse la două dintre cele mai importante târguri internaţionale de business din industria FMCG, respectiv Tutto Food şi PLMA.

Tutto Food are loc la Milano, a fost organizat în perioada 6-9 Mai 2019 şi este o expozitie internaţioanala B2B aflată la ediţia cu numărul şase. Evenimentul a reunit aproape 3.000 de firme din România, Spania, Marea Britanie, Franţa, Germania, Portugalia, Grecia, Thailanda, Statele Unite, Peru, Mexic, India, Turcia, China şi, desigur, Italia. Prezente la targ sunt şi asociaţiile italiene, precum şi producători regionali. Târgul este organizat pe mai multe paliere: Tutto Wine (spaţiu dedicat vinului), Tutto Oil (ulei), Tutto Sweet (produse de cofetărie), Tutto Frozen (produse congelate), Tutto Seafood (peşte şi fructe de mare), Tutto Drink (băuturi), Tutto Deli (zona de gastronomie şi delicatese) şi Tutto Digital (dedicat inovaţiilor tehnologice).


Grande Dolceria, specializată în producerea și comercializarea produselor de patiserie și panificație, realizate după rețete traditionale, a expus la Tutto Food portofoliul său ce cuprinde game diversificate de produse începând de la produse sărate și până la produse de patiserie dulci. În gama de produse sărate se regăsesc sărățele, crochete, pufuleți, stiksuri, covrigei, crakers, toate îmbunătățite cu diferite arome și condimente. Gama de patiserie dulce cuprinde produse din aluaturi fragede, foietaj sau aluaturi dospite și regăsim aici rulouri cu diverse tipuri de umplutură, fursecuri simple și umplute, biscuiți umpluți, fursecuri cu stafide, turta dulce simplă sau umplută, cornulețe, salam de biscuiți, biscuiți cu fibre, șprițați, croissante cu diverse umpluturi.

La PLMA, cel mai important târg internaţional dedicat mărcilor private, grupul şi-a prezentat atât oferta de produse alimentare (Grande Dolceria) cât şi pe cea de produse nealimentare. Grade Gloria este primul producător de şerveţele umede din România. Compania comercializează de asemenea, produse de îngrijire personală, produse pentru curăţenia locuinţei, produse pentru îngrijirea copiilor şi produse pet care. O parte din aceste produse sunt realizate în fabricile grupului iar o parte sunt importate.

PLMA reuneşte în fiecare an peste 2500 de standuri şi 50-60 de pavilioane naţionale şi regionale, desfăşurate pe o suprafaţă de circa 41.500 mp.

Articolul precedentBrandul Antonio Di Vaio se extinde şi pe segmentul covrigeilor
Articolul următorOcean Fish, partener la prima ediţie a RO-Export Forum
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.