Bergenbier a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 653 mil. lei, în ușoară creștere față de 2019

Mihai Voicu, Director General al Bergenbier

Bergenbier, parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața berii, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 653 milioane lei, în ușoară creștere față de anul 2019. Profitul net înregistrat de companie a fost de 20,6 milioane lei. Compania are 673 de angajați și a plătit către statul român impozite și taxe aferente anului 2020 în valoare de peste 196 milioane de lei.

„În 2020, am înregistrat o creștere atât în volum cât și din punct de vedere al cifrei de afaceri, care ne întărește relația de încredere cu clienții și consumatorii noștri. Într-un moment dificil pentru întreaga industrie am ales să privim lucrurile altfel și să ne construim strategia din perspectiva oportunităților. Am ales să continuăm investițiile în oameni, să creștem investițiile și suportul acordat partenerilor distribuitori, cât și celor din Trade și – nu în ultimul rând – să arătăm că suntem un partener de încredere al societății civile.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier.

Bergenbier SA a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională.

Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner.

Recent, portofoliul Bergenbier s-a îmbogățit cu Fresh 0.0, cel mai nou mix de bere 0.0% alcool și băutură răcoritoare cu suc de fructe. Odată cu brandul Fresh 0.0, compania își diversifică portofoliul de produse “mai mult decât bere” și pregătește terenul pentru lansarea, în perioada următoare, a unor alte inovații. Mixurile de bere și berile aromatizate au în ultimii ani o tendință de creștere, în condițiile în care se observă o preferință mai mare a consumatorilor pentru acest segment.

Articolul precedentFarmec relansează gama Gerovital H3 Hyaluron C cu un nou concept grafic
Articolul următorPenny lansează o gamă de 70 de articole marcă proprie, dedicată suporterilor fotbalului românesc
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.