Penny lansează o gamă de 70 de articole marcă proprie, dedicată suporterilor fotbalului românesc

Marca privată SuporteRO este dedicată de Penny tuturor suporterilor români de fotbal.

Penny lansează SuporteRO, o marcă proprie dedicată suporterilor de fotbal. SuporteRO va cuprinde 70 de articole marcă proprie până la finalul anului 2021. Este, totodată, prima marcă proprie realizată în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). Lansarea noului brand propriu și a platformei de comunicare „Fotbalul ne unește”, ce îl are în prim-plan pe Cabral, marchează șase ani de parteneriat între Penny și FRF.

Sortimentul oferă în acest moment băuturi nealcoolice: ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă și o mare varietate de snackuri: migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crustă etc., care se vor găsi în toate magazinele Penny din țară.

Oferta dedicată iubitorilor de fotbal este îmbogățită cu șapte specialități din carne proaspătă pentru grătar și două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie Meșterul Măcelar, dedicată sezonului de grătar.

Designul modern al ambalajului are ca puncte centrale diverse profiluri de suporteri și stadionul de fotbal, ce comunică energia și determinarea în susținerea Echipei Naționale de Fotbal a României în orice moment.

SuporteRO va acoperi diverse alte categorii: accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive etc.

„Ne-am luat un angajament acum șase ani și ne-am propus să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc, iar lansarea unei mărci private dezvoltate 100% în România, de echipele noastre și ale Federației, reprezintă un moment istoric nu numai pentru Penny și FRF, ci, mai ales, pentru fanii fotbalului din toată țara.”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.

“Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă. SuporteRO este primul brand pe care ne punem amprenta și suntem mândri că am reușit să facem acest lucru alături de Penny România.”a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

„Marca privată SuporteRO este dedicată tuturor suporterilor români, iar acesta este doar începutul. Vom continua să îmbogățim această gamă de produse și să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului în România.” a precizat Marek Dolezal, COO Penny România.

Campania de imagine care însoțește lansarea brandului și marchează acest moment îl surprinde pe Cabral în copilărie și ilustrează cum fotbalul și pasiunea pentru acest sport nu ține cont de diferențe, pentru că fotbalul ne unește și ne aduce mai aproape cu fiecare meci.

Penny și Federația Română de Fotbal au încheiat un nou contract de sponsorizare la începutul anului, contract ce durează până la finalul lui 2024, cel puțin. Acesta este cel mai important parteneriat din istoria FRF, deoarece este pentru prima oară când ambele reprezentative, seniori și U21, au un sponsor principal.

Articolul precedentBergenbier a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 653 mil. lei, în ușoară creștere față de 2019
Articolul următorToyota Material Handling România aniversează 25 de ani de activitate (P)
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.