Bergenbier lansează Fresh – un mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool

Bergenbier a lansat, în premieră în România, Fresh 0.0, un mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool, disponibil în două sortimente: cu suc de măr și pară și cu suc de zmeură și afine. Disponibile în ambalaje de sticlă de 330 ml sau doză de 500 ml, ambele sortimente Fresh 0.0 conțin 0.0% alcool și 25 kcal/100 ml.

“Vara 2021 ne aduce prima dintr-o serie de lansări de produse noi pe care Bergenbier le pregătește. Odată cu brandul Fresh 0.0, ne diversificăm portofoliul de produse și pregătim astfel terenul pentru lansarea, în perioada următoare, a unor alte inovații. Mixurile de bere și berile aromatizate au în ultimii ani o tendință de creștere, în condițiile în care se observă o preferință mai mare a consumatorilor pentru acest segment.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A.

Lansarea brandului Fresh 0.0 va beneficia de o campanie de comunicare integrată, sub conceptul „Optimism 100% răcoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare în mediul digital și o serie de evenimente prin intermediul cărora produsul va fi adus cât mai aproape de consumatori.

“Lansarea brandului Fresh 0.0 în categoria de mixuri de bere fără alcool și suc de fructe vine în întâmpinarea preferințelor consumatorilor care, în ultimii ani, au manifestat un interes crescut pentru acest tip de băutură. Fresh 0.0 reflectă dorința oamenilor de a face alegeri care să le permită să rămână activi, oferindu-le libertatea de a se lăsa purtați de la o bucurie la alta”, a declarat Ramona Radu, Marketing Director, Bergenbier.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu.

Astăzi, Bergenbier este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner.

Portofoliul Molson Coors include: Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs.

Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here