Bacania ROD, un business de familie dezvoltat de sotii Laura si Liviu Rogojan, este prezenta din aceasta luna si in segmentul online, produsele sale putand fi comandate de pe www.bacaniarod.ro. Magazinul online, ce vine in completarea spatiului din zona Piata Amzei din Bucuresti, ofera specialitati din carne si branza, vinuri, dulciuri, dar si conservele marca proprie Bacania ROD din ingrediente locale, fertilizate natural si pregatite dupa retete autohtone, fara conservanti, fara ingrediente congelate, fara aditivi – toate se regasesc pe site-ul bacaniei. Livrarea se face in Bucuresti in 24h, iar in restul tarii in 48h.
„Clientii Bacaniei ROD sunt oameni ocupati, prinsi in tumultul vietii dar indragostiti de gusturi si de experiente culinare autentice. Asa ca magazinul online a fost pasul firesc de dezvoltare. In plus, avem clienti din toata tara, oameni care ne trec pragul de fiecare data cand vin in Bucuresti si carora am vrut sa le ducem mai aproape produsele bacaniei, care acum sunt la un click distanta. De altfel, prima comanda in magazinul online a fost din Botosani. Mai mult, jumatate dintre comenzile online sunt din provincie”, spune Laura Rogojan, co-proprietara a Bacaniei ROD.
Bacania ROD a fost infiintata in 2014, din dorinta celor doi soti de a consuma alimente cat mai naturale, fara aditivi si fara conservanti, precum si placerea de a savura produse traditionale romanesti. Au adus in bacanie conserve de casa (dulceturi, salate, muraturi, miere, uleiuri presate la rece) produse marca proprie Bacania ROD, manufacturate printr-un proces lent, cu multa atentie, specialitati traditionale din carne (preparate din vanat, salamuri crud uscate afumate, pastrame etc.), branzeturi naturale, produse de panificatie (paine artizanala cu maia) si dulciuri de casa (cozonac si cornulete), toate provenind de la producatori locali, precum si o selectie de vinuri, provenind de la cele mai bune case de vinuri romanesti.
Pe langa magazinul online, planurile de viitor ale celor doi antreprenori includ si abordarea altor surse de dezvoltare, cum ar fi stabilirea unor parteneriate cu operatori din Horeca, cum ar fi hoteluri sau restaurante, cafenele etc., precum si zona de evenimente.