Auchan România lansează primul magazin Auchan Express, în platforma Glovo, cu livrare în 15 minute

Primul Auchan Express cu livrare rapidă prin Glovo, în 15 minute, este destinat locuitorilor din zona de nord a Capitalei. Primul Auchan Express are o suprafață de 250 mp și o sortimentație de 2.500 de articole, printre care și produse proaspete (lactate, mezeluri, carne, fructe și legume) sau congelate. Acesta va permite o livrare în doar 15 minute în jurul unei arii de până la 2,5 km. Programul se va desfășura zilnic, între orele 8:00 – 01:00, din acest spațiu fiind expediate comenzile plasate din aplicația Glovo, prin accesarea magazinului Auchan Express.

„Deschiderea primei unități Auchan Express, primul centru de micro-fulfillment al Auchan România de pregătire a comenzilor ce vor fi livrate la domiciliu, reprezintă un nou pas în strategia noastră de dezvoltare a segmentului de e-commerce, aflat deja într-o creștere accelerată, în care am alocat investiții importante. Acest concept ne transformă într-unul dintre pionierii serviciului de livrare ultrarapidă, apărut ca urmare a contextului economic global în care ne aflăm, prin care ne propunem acoperirea unor zone noi, cu mare potențial. Ne dorim să ajungem treptat cu acest format în toate orașele mari din țară, urmând să ne concentrăm ulterior atenția și către orașe mai puțin aglomerate. Acesta ne va permite să răspundem cât mai bine și cât mai prompt nevoilor pe care clienții le au astăzi, oferindu-le o experiență excelentă la cumpărături.” a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte, Auchan Retail România.

Retailerul își propune amenajarea mai multor spații de tip darkstore în București, până la finalul anului. Conceptul are la bază pregătirea comenzilor în magazine dedicate aparținând Auchan, care nu sunt deschise clienților, și vânzarea pe platformele partenerilor de livrare rapidă.

Potrivit companiei, spațiile de pregătire pentru Auchan Express vor avea suprafețe cuprinse între 200-350 mp și vor acomoda între 1.800-2.500 de articole din diverse categorii de produse, atât alimentare, cât și nealimentare. Comenzile vor fi pregătite în 2 minute și expediate într-un interval de 15 minute pe o rază de 2-2,5 km în proximitatea acestor unități.

Alegerea locului potrivit, echipei, partenerilor, soluțiilor de gestiune a magazinelor, precum și definirea gamei, dar și a modalităților de livrare din platforma logistică Auchan la punctul de pregătire, stabilirea prețurilor și campania de informare, sunt doar câteva dintre punctele esențiale ale noului proiect. 

Totodată, în paralel cu inaugurarea primei unități Auchan Express, retailerul își propune să deschidă în curând și alte magazine în București și Cluj-Napoca. 

Anul trecut, cifra de afaceri a Auchan România generată de comerțul digital s-a dublat, iar pentru 2022 compania estimează menținerea acestei evoluții, în timp ce pentru 2023 vizează triplarea vânzărilor generate din e-commerce.  

Articolul precedentZalando, una dintre principalele platforme online de fashion, s-a lansat în România
Articolul următorChişinău: S-a încheiat DeVin & DeGust, festival oeno-gastronomic regional 2022
Didona Goanță
Didona Goanță este absolventă a Facultății de Filosofie și Științe Social Politice, Iași. Are o experiență de peste 10 ani în domeniul comunicării și al marketingului, lucrând pentru branduri și proiecte din sfera culturală, administrație publică centrală sau ecologie-mediu. În ultimii 5 ani a colaborat cu mediul de business, din România, oferind consultanță și companiilor din zona de retailer și horeca pentru a-și dezvolta politici sustenabile de business.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.