Auchan Retail si OMV Petrom au deschis primul magazin MyAuchan

MyAuchan Militari este primul magazin de proximitate deschis in Romania de Auchan in cadru parteneriatului cu OMV Petrom. Acesta are o suprafata de 230 metri patrati, a fost reamenajat dupa conceptul MyAuchan, iar oferta include mai mult de 4.300 de produse, de la alimente proaspete precum fructe, legume, carne, produse de patiserie si brutarie preparate pe loc, pana la articole nealimentare si hrana pentru animale. Magazinul are program non-stop si funcționeaza in incinta statiei Petrom de pe bulevardul Iuliu Maniu.

“Deschiderea acestui magazin reprezinta pentru noi materializarea unui concept care corespunde trendului in domeniu: vrem sa transformam oprirea la benzinarie intr-o experienta placuta si cat mai utila, prin acoperirea unei plaje largi de servicii. Ne bucuram ca prin statiile Petrom, impreuna cu partenerul nostru Auchan, reusim sa venim cu un nou raspuns catre consumatorii care isi doresc sa poata rezolva lucrurile repede si usor, la preturi accesibile, dar care in acelasi timp apreciaza varietatea si calitatea ofertei”, a declarat Neil Anthony Morgan, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Downstream Oil. La randu sau, Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Retail Romania a declarat: „suntem foarte multumiti sa facem primul pas catre multiformat si catre realizarea ambitiei noastre de a raspunde tuturor clientilor, oriunde s-ar afla. Vom aduce diferenta Auchan in statiile Petrom, acestea devenind supermarketuri, in adevaratul sens al cuvantului, prin gama, pret si experienta de cumparare”.

Cei doi parteneri, OMV Petrom si Auchan Retail au planuri ambitioase pentru extinderea acestui parteneriat. Pana la sfarsitul anului, in cadrul acestei prime etape a parteneriatului, se urmareste deschiderea a 15 magazine MyAuchan in cadrul statiilor Petrom din Bucuresti si din tara. In cadrul parteneriatului, Auchan defineste conceptul si gama de produse disponibile in magazine, in timp ce OMV Petrom pune la dispozitie spatiul si asigura operarea magazinului prin intermediul dealerilor. Zona de case de marcat va fi comuna atat pentru achizitiile de carburanti si servicii cat si pentru magazinul MyAuchan.

Articolul precedentPrima versiune a Planului National de Gestionare a Deseurilor, disponibila spre consultari publice
Articolul următorGabriel Sescu: “Legislatia cu privire la risipa alimentara ar putea impulsiona Banca pentru Alimente”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.