Auchan continua implementarea conceptelor Drogheria Auchan si In Extenso, ajungand la 10 unitati sub aceste doua branduri

Retailerul francez Auchan continua implementarea conceptului de drogherie in mai multe dintre magazinele sale din tara, cel mai recent pe lista fiind cel din Craiova, din cadrul Electroputere Parc. Compania a deschis pe 24 august 2016  Drogheria Auchan, un magazin a carui sortimentatie este alcatuita din produse precum medicamente fara prescriptie medicala, dermatocosmetice, suplimente alimentare, aparatura medicala, produse de infrumusetare etc. De asemenea, magazinul are si o zona speciala dedicata produselor pentru mamici si bebelusi. Potrivit companiei, Drogheria Auchan se vrea a fi prima drogherie discount de pe piata romaneasca.

Conceptul Drogheria Auchan a mai fost implementat in Auchan Constanta Maritimo si in Bucuresti, in Auchan Titan.

Retailerul a inceput de acum doi ani sa dezvolte doua concepte diferite in cadrul magazinelor sale, si anume cel dedicat articolelor de imbracaminte sub marca proprie In Extenso, si drogheria.

Primul magazin In Extenso a fost deschis la finalul anului 2014 in Bucuresti, intr-un spatiu de 500 mp in cadrul galeriei comerciale din Crangasi, reprezentand un proiect-pilot al companiei. I-a urmat un al doilea, deschis in septembrie 2015 in galeria comerciala a Centrului Comercial Constanta Sud. Anul acesta, retailerul a extins conceptul si in Auchan Militari Bucuresti, Auchan Iris Cluj, Auchan Gavana Pitesti, Auchan Vitan Bucuresti si Auchan City Brasov.

in extensoMagazinele In Extenso comercializeaza circa 1.000 de articole de imbracaminte pentru femei, barbati, copii si bebelusi sub brandul propriu al retailerului. Produsele sub brandul In Extenso sunt fabricate in mai multe tari, inclusiv in Romania. (Foto Drogheria Auchan: mediapharm.ro)

Articolul precedentObiceiuri de consum in Rusia: Peste 70% din locuitorii marilor orase cumpara regulat produse marca proprie
Articolul următorCanadean: 10 tendinte care vor marca industria alimentara si a bunurilor de larg consum in 2016
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.