Whiteland BTLServices a devenit imersia multichannel agency

Agentia Whiteland BTL Services a trecut printr-un amplu proces de rebranding in urma caruia a devenit, de la 1 iunie 2015, imersia multichannel agency. Inceput anul trecut, procesul de rebranding s-a finalizat si vine impreuna cu un nume si un slogan nou, Live action.
“Whiteland BTL Services inseamna calitate in implementare, flexibilitate si experienta in piata si, cand mentionam aceste calitati, ne bazam pe cei 7 ani de existenta pe piata. Acestea sunt atuurile noastre. imersia multichannel agency vine si completeaza toate aceste atuuri cu actiuni care includ modalitati diferite prin care consumatorului ii este livrat un mesaj consistent despre un brand sau un produs”, a declarat Maria Martinas, General Manager imersia multichannel agency.
Agentia isi va extinde serviciile in noi segmente ale marketingului, care ii vor permite acoperirea profunda a procesului de comunicare si activare cu clientii si consumatorii.
imersia multichannel agency este o agentie full services, prezenta pe piata din Romania din anul 2009. Este membra a International Advertising Association (IAA) din 2010 si are un parteneriat cu primul laborator de neuromarketing din Sud-Estul Europei, Buyer Brain. imersia multichannel agency este o companie membra a grupului Whiteland.

Articolul precedentRollton, un nou brand in portofoliul companiei Marathon Distribution Group
Articolul următorBilla pregateste deschiderea primului magazin din 2015. Negocierile cu Carrefour nu s-au incheiat
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.