Verdino, un important producător de produse pe bază de plante alternative la carne, anunță o nouă strategie de rebranding ce are ca scop consolidarea poziției sale pe piață, redefinirea valorilor și așteptărilor consumatorilor.
Noua identitate de brand a fost definită pe baza insight-urilor relevate din studiul propriu realizat în 2024, care a oferit o perspectivă concisă asupra percepției obiceiurilor de consum în privința produselor vegetale. Rezultatele acestuia au evidențiat interesul crescut al consumatorilor pentru sănătate și diete echilibrate care includ produse cu legume sau bazate pe diferite tipuri de proteine vegetale ușor de integrat în rutina zilnică.
Noul logo, un zâmbet larg, reprezintă nu doar bucuria de a mânca bine, ci și satisfacția de a face alegeri bune pentru tine și pentru planetă. Acesta este completat de sloganul clar și memorabil, Live. Life. Green.
Totodată, prin actualizarea portofoliului, atât în ceea ce privește rețetele, cât și designul ambalajelor – acum mai atractive și moderne – Verdino transmite mai evident, beneficiile produselor sale: conținutul ridicat de proteine, vitaminele și mineralele adăugate.
“Lansarea unei noi imagini de brand Verdino marchează un moment important în călătoria noastră! Verdino înseamnă mai mult decât produse vegetale – este o experiență autentică de gust, așa cum au declarat consumatorii în studiul nostru. Rebrandingul Verdino marchează o nouă strategie de portofoliu, prin care ne propunem să trecem dincolo de imitarea produselor tradiționale pe bază de proteină animală și să dezvoltăm produse proprii, mai ușor de recunoscut și de integrat în obiceiurile alimentare ale consumatorilor. Ne concentrăm pe crearea unor alimente bazate pe un mix de proteine vegetale, îmbogățite cu vitamine și minerale, care au câștigat tot mai multă popularitate în ultimii ani și pot deveni o parte naturală a dietei zilnice. Proteinele, vitamina B12, fierul și zincul sunt nutrienți esențiali, adesea deficitari într-o dietă preponderent vegetariană. Noile produse Verdino sunt concepute pentru a oferi un aport echilibrat, contribuind astfel la o alimentație completă și nutritivă, păstrând în același timp gustul consacrat și apreciat de consumatori.
Prin actualizarea portofoliul Verdino și, implicit prin noul design de ambalaj, intenționăm să fim mai mult decât un brand de hrană vegetală – să fim inspirația din fiecare farfurie, prima alegere pentru cei care caută o alimentație echilibrată, sustenabilă și plină de savoare’’, a declarat Celina Condorovici, Marketing Director, Verdino Green Foods.