Linella, rețeaua cu cel mai mare număr de magazine din Republica Moldova și liderul pieței de retail din această piață, susține conferința anuală „Retail, Distribution & FMCG Market” în calitate de Partener Strategic. Linella este un brand al Dragan Group Retail, companie care deține și alte rețele de magazine sub branduri și formate diferite Super Linella, Express Linella, Cip Market, Fidesco, Bravo sau Slavena. Per total, Dragan Group Retail operează în Republica Moldova peste 240 de magazine, la nivel național.
În calitate de Partener Strategic, Linella va fi prezentă la eveniment cu două zone de corner food, unde invitați vor găsi câteva preparate potrivite pentru pauza de cafea & networking.
Totodată, compania a răspuns și invitației lansate de Modern Buyer de a se alătura, în calitate de speaker, panelului de modern retail din cadrul conferinței „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova”. Maria Movileanu, Director Comercial va vorbi despre provocările și oportunitățile din industria de retail, într-un context economic dificil. Invitata noastră va vorbi despre factorii care impactează industria de retail, pilonii pe care compania alege să își construiască creșterea, strategii de loializare, așteptările consumatorilor moldoveni dar și colaborarea cu producătorii locali.
„Suntem deschiși la colaborare, suntem susținători ai economiei locale și ne dorim să educăm mediul de afaceri din acest segment spre o direcție calitativă, consistentă pentru ca împreună să rezistăm schimbărilor de piață. Noi ne dorim să consolidăm aceste parteneriate și aveți promisiunea mea că vom rămâne un partener pentru toți jucătorii care își cunosc clar obiectivele, direcția, strategia și care înțeleg să fructifice oportunitățile de piață”, a declarat Maria Movileanu la edi’ia de anul trecut a evenimentului organizat de Modern Buyer.
Despre eveniment
Pe 3 aprilie 2025, la Chișinău, se va desfășura cel mai important eveniment B2B destinat retailerilor, producătorilor de bunuri alimentare, băuturi și produse nealimentare, distribuitorilor și altor companii de pe lanțul logistic din Republica Moldova. Conferința va avea loc la Digital Park și va reuni peste 250 de participanți, oferind o platformă unică pentru schimbul de experiență, discuții despre tendințele cheie și stabilirea unor noi relații de afaceri.
Conferința va cuprinde o gamă largă de subiecte, inclusiv trenduri de consum, analize ale retailului modern în Moldova, perspectivele de dezvoltare pe piața FMCG, strategiile de expansiune și diferențiere ale retailerilor, precum și dinamica canalelor alternative de distribuție, cum ar fi retailul tradițional și HoReCa. Speakerii companiilor de top vor prezenta date analitice actualizate și soluții penru creșterea afacerilor lor.
Evenimentul va fi divizat în paneluri tematice:
I. Analiza pieței actuale de retail din Republica Moldova
Conferința va începe cu o secțiune un bloc analitic dedicat principalilor indicatori și tendințe ale pieței de retail din Republica Moldova. Participanții vor primi informații exclusive despre starea actuală a industriei, inclusiv va fi prezentată „Harta retailului modern”, o imagine generală a principalelor companii, analize ale apariției noilor formate de magazine, precum și date privind fuziunile și concentrările.
Agențiile de cercetare de vârf, Retail Zoom și Xplane Marketing Research, vor prezenta rezultatele celor mai recente analize privind dinamica vânzărilor de produse alimentare în retailul modern și tendințele cheie ale consumatorilor.
Un invitat cheie din prima secțiune va fi Președintele Consiliului Concurenței, care va aborda modul de menținere a unei concurențe sănătoase și de combatere a practicilor comerciale neloiale, precum și noutăți legislative cât și orientări pentru toți cei care lucrează în lanțul de aprovizionare.
II. Modern Retail – Panel
A doua parte a conferinței va fi dedicată panelului de discuții „Retail modern”, în cadrul căruia principalii reprezentanți ai industriei vor împărtăși viziunea lor asupra perspectivelor de dezvoltare a pieței. Invitații vor prezenta proiectele și strategiile lor de creștere și vor împărtăși experiența în programe de loializare și strategii de diferențiere.
Discuția în cadrul panelului va oferi o ocazie unică de a obține informații din surse interne de la liderii de piață, de a afla despre strategiile și planurile lor de viitor.
III. Dinamica altor canale de distribuție (retail tradițional, HoReCa, distribuție)
În acest an, pentru prima dată, conferința se va concentra asupra distribuției și a canalelor alternative existente. În exclusivitate, participanții vor avea ocazia să se familiarizeze cu rezultatele studiului la scară largă „Republica Moldova: Distribuitorii în Retail și HoReCa” finalizat recent de Modern Buyer.
Totodată, experți de top din industrie vor susține o prezentare analitică a dinamcii canalelor alternative de vânzare, inclusiv segmentul on-trade, dezvăluind cifrele esențiale și tendințele pieței.
Motive pentru a participa la conferință:
• Informații actualizate: Veți obține perspective valoroase asupra dinamicii unor sectoare cheie din Mldova.
• Comunitatea de experți: Veți întâlni lideri din industrie, locali și internaționali, reprezentând diverse domenii: cercetare de piață, achiziții, consultanță strategică privind sortimentul, poziționarea, mărci private și altele.
• Oportunități de afaceri: Veți stabili contacte cu cei mai importanți cumpărători profesioniști din industrie și vă veți extinde rețeaua de parteneriate.
Înscrieri finale
Au mai rămas doar câteva zile pentru a vă înscrie la acest eveniment. Pentru a vă rezerva locurile în sală, vă invităm să achiționați un bilet de participare, completând acest Formular de participare!