Vanzarile IKEA Romania au crescut cu peste 12%

Magazinul IKEA a raportat o crestere de 12,37% a vanzarilor in perioada 1 septembrie 2014 – 31 august 2015 (anul de catalog 2015), fata de anul de catalog anterior, ajungand la o valoare de circa 424,5 lei fara TVA. Numarul total de produse cumparate a fost de 14.167.573 (cu 900.000 mai multe produse fata de anul de catalog 2014), iar 3.248.974 de persoane au trecut pragul magazinului.
„Este o crestere extraordinara pentru IKEA Romania si suntem extrem de multumiti de rezultat. Totul se datoreaza echipei IKEA Romania care a facut o treaba excelenta in a se apropia de cei mai multi oameni si in a indeplini nevoile si asteptarile lor. Noi credem ca oferta IKEA este relevanta pentru cei mai multi romani: oferim produse de calitate, cu design functional, durabile si la un pret pe care cei mai multi oameni sa si-l poata permite. Stim ca oamenii iubesc brandul IKEA si am muncit mult pentru a imbunatati serviciile, experienta de cumparaturi si pentru a face produsele IKEA mai accesibile. Acesta este motivul pentru care am facut recent doi pasi in plus: ne indreptam spre deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA in Bucuresti – pentru care am depus documentatia de obtinere a Planului Urbanistic Zonal in aceasta saptamana – si imbunatatim serviciul de comenzi online. Extinderea si accesibilitatea vor fi elementele principale de crestere si asteptam cu nerabdare sa vedem rezultatele,” a spus Stefan Vanoverbeke, Retail Manager IKEA South East Europe.

Departamentul IKEA FOOD, format din restaurantul IKEA, Magazinul de Delicatese Suedeze si Bistro a inregistrat vanzari cu 9,63% mai mari fata de anul trecut. In anul de catalog 2015, vanzarile IKEA FOOD au reprezentat 8% din totalul vanzarilor IKEA Romania.

In ceea ce priveste evolutia serviciului de comenzi online, in anul de catalog 2015, au fost inregistrate 35.354 de comenzi, reprezentand aproximativ 8% din totalul vanzarilor IKEA Romania. Cele mai multe comenzi vin din Bucuresti, urmat de Cluj, Timisoara si Iasi, in total reprezentand 50% ponderea in totalul vanzarilor serviciului de comenzi online. Valoarea celei mai mari comenzi a fost de 30.138 lei (TVA si servicii incluse).

„Incepand cu 1 octombrie, am imbunatatit platforma online, unde produsele pot fi adaugate direct in cos, iar de acum pot fi comandate online si bucatarii. In plus, au fost introduse noi servicii care pot fi comandate online si care aduc plus valoare comenzilor clientilor IKEA: Serviciul de Asamblare (costul este de 9% din valoarea prodului cumparat), Serviciul de Instalare (pentru incorporarea electronicelor, chiuvetelor şi bateriilor iar costul este 39 de lei pentru fiecare produs instalat), Serviciul de Planificare Bucatarii (realizat de un consultant personal pentru masurarea si apoi planificarea bucatariei online, are costul de 299 lei si este returnat clientului in momentul in care este achizitionata bucataria), Serviciul de Asamblare si Instalare Bucatarii (costul variaza in functie de bucatarie, de la 399 la 999 lei)”, spun reprezentantii retailerului.

„Ne straduim constant sa imbunatatim tot ceea ce facem. Serviciul de comenzi online a fost creat pentru a ajunge acolo unde tot mai multi romani si-au dorit brand-ul IKEA: online. Serviciul de comenzi online a fost initiat la nivel local de echipa IKEA Romania si a avut o crestere constanta de cand a fost lansat. Provocarea a fost sa oferim o experienta unitara, integrata in magazin si in mediul online si, ca rezultat, am imbunatatit platforma online de la 1 octombrie si am introdus noile servicii. Toate acestea au fost initiativele inovatoare ale echipei IKEA Romania,” a adaugat Stefan Vanoverbeke.

Magazinul IKEA din Zona Comerciala Baneasa a fost al 253-lea deschis in a 35-a ţara, pe 21 martie 2007. Pana in luna martie 2010 a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din IKEA Group.

Articolul precedentLeroy Merlin ajunge la sapte magazine, prin deschiderea de la Cluj-Napoca
Articolul următorCarrefour China isi promoveaza Targul de vinuri in statiile de metrou
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.